کامیابی نیا: طبق صحبت آقایان دیبالا باید برود منچ بازی کند!، بعضی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند

به گزارش مجله بیزبینگ، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان زیادی در لیگ های اروپایی مثل دیبالا کرونا گرفته اند. آیا او باید با فوتبال خداحافظی و برود منچ بازی کند؟!

کامیابی نیا: طبق صحبت آقایان دیبالا باید برود منچ بازی کند!، بعضی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند

به گزارش خبرنگاران، کمال کامیابی نیا در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه یکسری افراد هستند که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. اگر قرار باشد تا زمان ریشه کن شدن این ویروس و یا ساخت داروی آن کل فوتبال جهان را تعطیل نمایند، ضرر هنگفتی به باشگاه ها و همه ارکان فوتبال جهان وارد می گردد که مسلماً این کار عقلانی نیست و قطعاً چنین اتفاقی هم نخواهد افتاد.

وی اضافه کرد: شنیده ام برخی از این افراد گفته اند که اگر ورزشکاران کرونا بگیرند دیگر نمی توانند فوتبال بازی نمایند! واقعاً این حرف ها خنده دار است. شما ببینید این همه بازیکن در لیگ های اروپایی مثل دیبالا کرونا گرفته اند. آیا او باید با فوتبال خداحافظی و برود منچ بازی کند؟! این صحبت ها به نوعی توهین به خودشان است. امیدواریم فدراسیون فوتبال زودتر شرایط ادامه لیگ را تعیین کند. می توان چند هفته اول بازی ها را بدون تماشاگر برگزار کرد و بعد که شرایط بهتر شد کم کم با درصد تعیینی از سکوهای استادیوم، تماشاگران را هم راه داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1012

به "کامیابی نیا: طبق صحبت آقایان دیبالا باید برود منچ بازی کند!، بعضی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: طبق صحبت آقایان دیبالا باید برود منچ بازی کند!، بعضی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید