کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری ترجمه و منتشر شد
به گزارش مجله بیزبینگ، کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری؛ با تاکید بر مقصد با مجوز و به نمایندگی از سازمان جهانی گردشگری ترجمه و منتشر شد. این کتاب سال جاری برای اولین بار با قیمت 37 هزار تومان به وسیله انتشارات مهکامه وارد بازار شد.
کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری به وسیله جعفر باپیری، مهرداد خطیبی و مهدی صفدرزاده ترجمه شده است.
این کتاب فصل مشترک رشته های گردشگری، بازاریابی، اینترنت و فناوری اطلاعات و ارتباطات است از این رو درک مطالب آن برای افراد غیرمتخصص قدری سخت و نیازمند مطالعه منابع جانبی است.
این کتاب دارای 22 فصل است که ارتباطی منطقی و منسجم با یکدیگر دارند و خواننده در گذر از فصل های مختلف کتاب این ارتباط و انسجام را حس می نماید. کتاب برای مقاصد گردشگری نگاشته شده است با این حال بیشتر رهنمودهای آن قابل استفاده برای سایر بخش ها و کسب و کارهای گردشگری نیز هست.
باپیری درباره ترجمه کتاب نوشته است:
ترجمه این کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی برای مقصدهای گردشگری است با این حال با مطالعه کتاب به این نتیجه رسیدیم که بیشتر فصل ها و بخش های کتابب برای سایر سازمان ها و شرکت ها نیز مفید است. از این رو برای جلب افرادی که ممکن است در نگاه اول و با خواندن عنوان کتاب آن را مرتبط با خود ندانند، عنوان متن ترجمه را اندکی تغییر دادیم.
منبع: خبرگزاری مهر
منبع: کجارو