کوتینیو: نمی خواهم به بارسلونا برگردم

به گزارش مجله بیزبینگ، بال برزیلی تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید از وضعیتی که در این تیم دارد، آنقدر راضی است که تمایلی به بازگشت به تیم اصلی اش ندارد.

کوتینیو: نمی خواهم به بارسلونا برگردم

به گزارش خبرنگاران، فیلیپه کوتینیو می گوید بارسلونا در برنامه هایش برای آینده جایی ندارد و این در حالیست که او تا سال 2023 با این تیم قرارداد دارد.

کوتینیو پس از تجربه دو فصل نه چندان پربار، تابستان سال جاری به عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ رفت و در این تیم آغاز خوبی هم داشت. ماندن یا نماندن کوتینیو در بایرن مونیخ به نظر مدیران این باشگاه بستگی دارد اما خود او می گوید که ترجیح می دهد و امیدوار است تا خاتمه فصل آنقدر به درد باواریایی ها بخورد که حاضر شوند مبلغ لازم برای خرید قطعی او به بارسلونا را بپردازند، رقمی که کم هم نیست و ممکن است مانع بزرگی بر سر دائمی کردن قرارداد این بازیکن قرضی ایجاد کند. گفته می گردد که بارسلونا برای فروش کوتینیو 120 میلیون یورو می خواهد. به این ترتیب این احتمال وجود دارد که بایرن مونیخ در خاتمه فصل کوتینیو را به بارسلونا پس دهد، اتفاقی که خود بازیکن برزیلی امیدوار است رخ ندهد.

نشریه اسپورت به نقل از کوتینیو نوشته است: من در بایرن مونیخ احساس راحتی می کنم. در حال حاضر برنامه ام این است که برای یک سال در این تیم بازی کنم و به همین دلیل روی بازی هایم در این تیم تمرکز دارم اما اگر همه چیز روبه راه باشد، دوست دارم که در بایرن مونیخ بمانم.

اظهارات کوتینیو بابت وضعیتش جالب توجه است چون درست در مقطع زمانی مطرح شده که او جایگاهش را در ترکیب اصلی بایرن مونیخ از دست داده است. به دنبال اخراج نیکو کواچ و روی کار آمدن هانسی فلیک به عنوان جانشین او، کوتینیو به نیمکت برگشته است و بیشتر در قالب بازیکن تعویضی به میدان می رود. در 5 بازی بایرن مونیخ با راهنمایی فلیک، بال برزیلی تنها دو بار در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 586

به "کوتینیو: نمی خواهم به بارسلونا برگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتینیو: نمی خواهم به بارسلونا برگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید