کومان: همه می دانند که بارسلونا باشگاه رویایی من است

به گزارش مجله بیزبینگ، سرمربی جدید بارسلونا از هواداران تیم ملی فوتبال هلند خداحافظی کرد تا فصلی جدید از دوران مربیگری اش را در بارسلونا آغاز کند.

کومان: همه می دانند که بارسلونا باشگاه رویایی من است

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بارسلونا امروز به طور رسمی رونالدو کومان را به عنوان سرمربی جدید آبی واناری ها معرفی کرد. این مربی هلندی که بین سال های 1989 تا 1995 برای بارسلونا بازی می کرد، از سال 2018 هدایت تیم ملی فوتبال هلند را برعهده داشت و این تیم را طوری احیا کرد که نارنجی پوشان با قدرت سهمیه حضور در رقابت های یورو 2020 را گرفتند و بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشتند.

کومان 57 ساله ضمن وداع با هواداران تیم ملی فوتبال هلند گفت: سرمربیگری تیم ملی فوتبال هلند افتخاری برای من بود. در دو سال و نیم گذشته هر کاری که می توانستم انجام دادم تا با تیم ملی هلند به موفقیت برسم. با غرور به عقب برمی گردم و به چیزی که در این مقطع با یکدیگر به آن دست یافتیم، نگاه می کنم. متقاعد شده ام که آینده ای درخشان در انتظار تیم ملی فوتبال هلند است.

سرمربی پیشین تیم های آژاکس، والنسیا، ساوتهمپتون و اورتون در سرانجام گفت: همه می دانند که بارسلونا باشگاه رویایی من است. برای من حس خیلی خاصی است که بتوانم سرمربی این تیم شوم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1201

به "کومان: همه می دانند که بارسلونا باشگاه رویایی من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: همه می دانند که بارسلونا باشگاه رویایی من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید