شروع اردوی هفتم تیم کشتی آزاد بدون نمونه مثبت کرونا، سه ملی پوش به خانه نمی فرایند

به گزارش مجله بیزبینگ، اردوی هفتم تیم ملی کشتی آزاد بدون نمونه مثبت کرونا در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی شروع شد.

شروع اردوی هفتم تیم کشتی آزاد بدون نمونه مثبت کرونا، سه ملی پوش به خانه نمی فرایند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آزادکاران تیم ملی کشتی از روز گذشته (دوم فروردین) به تهران برگشتند تا دور جدید تمرینات خود را شروع نمایند. از همه اردونشینان تست کرونا گرفته شد که این بار نیز نمونه هیچ یک از نفرات مثبت نبود تا اردوی هفتم هم بدون تست مثبت شروع گردد. این اردو تا روز دوازدهم فروردین برقرار خواهد بود و پس از آن نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به خانه می فرایند.

با توجه به اهمیت مسابقات گزینشی و خطراتی که از نظر ابتلا به کرونا همه افراد را تهدید می نماید، قرار است سه کشتی گیری که نماینده ایران در مسابقات گزینشی المپیک هستند، در مدت تعطیلی اردو نیز در خانه کشتی بمانند چرا که مثبت شدن تست کرونا از سوی هر کشتی گیر آسیایی، به معنای از دست دادن شانس حضور در مسابقات خواهد بود.

در کشتی آزاد، امیرمحمد یزدانی در 65 کیلوگرم، یونس امامی در 74 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم قرار است راهی رقابت های گزینشی آسیایی شوند. این رقابت ها، دهه سوم فروردین در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1595

به "شروع اردوی هفتم تیم کشتی آزاد بدون نمونه مثبت کرونا، سه ملی پوش به خانه نمی فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی هفتم تیم کشتی آزاد بدون نمونه مثبت کرونا، سه ملی پوش به خانه نمی فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید