آلگری اصلی ترین گزینه جانشینی توخل در پاری سن ژرمن

به گزارش مجله بیزبینگ، سران باشگاه پاری سن ژرمن در پی استخدام سرمربی ایتالیایی تیم یوونتوس هستند.

آلگری اصلی ترین گزینه جانشینی توخل در پاری سن ژرمن

به گزارش خبرنگاران، نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت گزارش داد باشگاه پاری سن ژرمن در پی استخدام ماسیمیلیانو آلگری است و میخواهد او را جانشین توماس توخل کند که در اولین فصل حضورش در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند و تنها PSG را به قهرمانی در رقابت های لوشامپیونه فرانسه رساند.

بر اساس این گزارش، مأموریت آنترو هنریک، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری سن ژرمن اکنون این است که آلگری را برای قبول پیشنهاد سرمربیگری PSG متقاعد کند. این سرمربی ایتالیایی که اخیراً یوونتوس را برای هشتمین فصل متوالی - پنج قهرمانی با سرمربیگری وی رقم خورد - به قهرمانی در سری A سوق داد، گزینه اصلی پاری سن ژرمن برای جانشینی توخل است.

کوریره دلو اسپورت مدعی شد در صورتی که آلگری تصمیم به ماندن در یوونتوس بگیرد، آنتونیو کونته گزینه بعدی پاریسی ها خواهد بود. هدف سران این باشگاه فرانسوی استخدام یکی از این دو سرمربی پیروز ایتالیایی است، هرچند شانس استخدام آلگری کمتر به نظر می رسد.

کونته که سابقه راهنمایی یوونتوس و تیم ملی ایتالیا را در کارنامه اش دارد، در انتها فصل گذشته به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری چلسی اخراج شد و از آن تاریخ تا کنون راهنمایی تیمی را برعهده نداشته است. گفته می گردد چند باشگاه از جمله میلان، اینتر و رم نیز نسبت به استخدام وی علاقه مند هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 155

به "آلگری اصلی ترین گزینه جانشینی توخل در پاری سن ژرمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری اصلی ترین گزینه جانشینی توخل در پاری سن ژرمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید