اتاق تاریک مسافر ویتنام شد

به گزارش مجله بیزبینگ، فیلم سینمایی اتاق تاریک به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی در پنجمین جشنواره هانوی ویتنام و بعنوان تنها فیلم ایرانی در بخش مسابقه حضور دارد.

اتاق تاریک مسافر ویتنام شد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، طبق گزارش رسیده، پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم هانوی از 27 تا 31 اکتبر (5 تا 9 آبان) در شهر هانوی ویتنام برگزار می گردد.

حضور ایرانیان طی سال های برگزاری جشنواره قابل توجه بوده و سال جاری هم شهرام مکری، کارگردان سینمای ایران جزو داوران است. همچنین در سال 2012 ترانه علیدوستی در میان اعضای داوران این جشنواره حضور داشت.

کوهی اوگری کارگردان معروف ژاپنی که در سال 1990 جایزه بزرگ کن را دریافت کرد، بعنوان رییس هیئت داوران در بخش مسابقه حضور دارد.

عرضه و پخش بین المللی این فیلم به عهده محمد اطبایی (فیلم های مستقل های ایرانی) است. روح الله حجازی خود نیز مهمان جشنواره خواهد بود.

اتاق تاریک پنجمین فیلم بلند سینمایی روح الله حجازی است که وی نویسندگی و تهیه کنندگی آن را نیز برعهده دارد. این اثر سینمایی داستان فرهاد و هاله است که فصل جدید زندگی خود را شروع نموده اند و این سرشروع تغییرات دیگری است که آنها را در مواجهه با مسایل جدیدی قرار می دهد.

در این فیلم ساره بیات، ساعد سهیلی و با معرفی سید علیرضا میرسالاری حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 496

به "اتاق تاریک مسافر ویتنام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق تاریک مسافر ویتنام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید