اساتید دانشگاه شهید بهشتی سه دوره توانمندسازی اجباری را می گذرانند

به گزارش مجله بیزبینگ، مدیر امور هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: برای اعضایی که تازه استخدام شده اند، شرط گذاشته ایم تا سه دوره اجباری توانمندسازی را بگذرانند؛ با توجه به شرایط کرونا این دوره ها اکنون به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

اساتید دانشگاه شهید بهشتی سه دوره توانمندسازی اجباری را می گذرانند

با ما همراه باشید و درباره جذابیت های گردشگری کانادا بیشتر بدانید.

سید امیر حسین فقهی، مدیر امور هیئت علمی و دبیر هیئت ممیزه دانشگاه شهید بهشتی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در جهت ارتقاء اساتید دانشگاه شهید بهشتی، فعالیت هایی انجام داده ایم که از جمله آن ها دوره های توانمند سازی است.

وی ادامه داد: برای تمدید قرارداد اعضایی که تازه استخدام شده اند، شرط گذاشته ایم تا سه دوره اجباری توانمندسازی را بگذرانند. با توجه به شرایط کرونا این دوره ها اکنون به صورت غیر حضوری برگزار می شوند.

فقهی اضافه نمود: اساتید پس از شرکت در کلاس ها و انجام تکالیف در آزمون شرکت می نمایند، بعد از آن مدرک صادر می گردد یعنی گواهی شرکت در دوره را دریافت خواهند کرد.

مدیر امور هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی با بیان این که شرکت در این کلاس ها برای اساتید اجباری است؛ اظهار کرد: از اساتید خواسته شده است تا فقط در این دور ها شرکت نمایند به طوری که از آن ها چاپ کتاب و مقاله درخواست نکرده ایم. همچنین در جهت تسهیل شرایط اساتید موظفی آن ها را نیز کاهش داده ایم.

فقهی توضیح داد: در این دوره ها اساتید با آیین نامه ها، بخش نامه های استخدامی وزارت علوم و مصوبات خاص دانشگاه آشنا می شوند، زیرا بسیاری از مسائل به دلیل عدم تسلط برآیین نامه ها ایجاد می گردد. همچنین در این دوره اساتید با روش تحقیق در سطوح بالاتر آشنا می شوند، زیرا این موضوع در مقطع تحصیلات تکمیل بسیار اهمیت دارد.

وی بیان نمود: در سومین دوره به استاد آموزش داده می گردد که در شرایط غیر عادی چه چیز را به دانشجو بیاموزد و راه روبرو با مسائل چگونه است.

مدیر امور هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: همچنین به استاد گفته می گردد که او چگونه می تواند آموزش خود را روزآمد کند در حقیقت استاد باید از ابتدا بداند که در قبال دانشجو چه وظایفی دارد، زیرا دانشگاه مکانی است که مردم فرزندان خود را به آنجا میفرستند و این استاد است که وظیفه هدایت آن ها را به عهده دارد. تا این که در جامعه مفید باشند.

وی ادامه داد: اساتید باید بدانند وظیفه آن ها تنها درس دادن و برگه صحیح کردن نیست بلکه وظیفه مهم تری به نام شاگرد پروری را دارند.

فقهی در خاتمه گفت: از سوی دیگر اساتید باید با مباحث فناوری اطلاعات آشنا باشند تا بتوانند از اطلاعات موبایل خود در برابر حملات سایبری صیانت نمایند به همین منظور بنا داریم متناسب با مسائل روز به اعضای هیئت علمی آموزش دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1228

به "اساتید دانشگاه شهید بهشتی سه دوره توانمندسازی اجباری را می گذرانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساتید دانشگاه شهید بهشتی سه دوره توانمندسازی اجباری را می گذرانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید