استعلام خلافی خودرو و خلافی موتورسیکلت

به گزارش مجله بیزبینگ، برای اطلاع از میزان خلافی خودرو به دو طریق حضوری (مراجعه به مراکز پلیس +10) و غیر حضوری مانند سایت (از طریق بارکد پستی)، پیامک (از طریق کد VIN) و با تلفن، می توان اقدام کرد. استعلام خلافی موتور سیکلت نیز در حال حاضر بصورت حضوری و با مراجعه به مراکز پلیس +10 امکان پذیر است.

استعلام خلافی خودرو و خلافی موتورسیکلت

خبرنگاران | سرویس عمومی - در این قسمت با روش های استعلام خلافی خودرو و موتورسیکلت و نحوه پرداخت خلافی آشنا خواهیم شد.

استعلام خلافی خودرو با مراجعه به مراکز پلیس +10

شما عزیزان می توانید با به همراه داشتن کارت خودرو یا سند مالکیت خودرو (برگ سبز خودرو)، به یکی از مرکز پلیس +10 مراجعه کرده و بصورت حضوری از میزان خلافی خودرو خود مطلعی پیدا کنید.

استعلام اینترنتی خلافی خودرو

بمنظور استعلام خلافی ماشین از طریق اینترنت، به صفحه استعلام تخلفات رانندگی سایت پلیس راهور مراجعه کرده و با وارد نمودن شماره بارکد پستی درج شده در پشت کارت خودرو (شکل زیر)، از مقدار خلافی خودرو مطلع می شوید.

استعلام خلافی خودرو با پیامک (اس ام اس)

برای مطلع شدن از میزان خلافی خودرو خود، کد 17 رقمی VIN مندرج در پشت کارت خودرو (مطابق تصویر زیر) را به شماره 1101202020 پیامک کنید. پس از مدت زمانی کوتاه، میزان خلافی و تعداد دفعات آن، از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

استعلام خلافی خودرو بصورت تلفنی

برای مطلعی از میزان خلافی خودرو از طریق تلفن، می توانید با شماره 88288888 (021) تماس گرفته و از میزان خلافی خودرو خود، مطلع شوید.

استعلام خلافی موتورسیکلت

شما عزیزان می توانید، برای مطلعی از میزان خلافی موتورسیکلت خود، با در دست داشتن کارت موتور، به یکی از مراکز پلیس +10 مراجعه کرده و از میزان خلافی موتور سیکلت خود مطلع شوید.

پرداخت خلافی خودرو

برای پرداخت خلافی خودرو، در ابتدا می بایست شناسه قبض و شناسه پرداخت خلافی را دریافت کرده و سپس آن را پرداخت کنید.

دریافت پیامکی شناسه قبض و شناسه پرداخت خلافی خودرو

برای دریافت پیامکی شناسه قبض و شناسه پرداخت خودرو خود یکی از دو دستور زیر را به شماره 1101202020 پیامک کنید تا پیامک حاوی شناسه قبض و شناسه پرداخت برای شما ارسال شود.

(#) + (شماره 8 رقمی بارکد پستی درج شده پشت کارت خودرو) + (*)

(VIN کد 17 رقمی) + (*)

پرداخت خلافی خودرو با دستگاه خودپرداز

با مراجعه به یک خودپرداز بانک ملی، و با وارد نمودن شناسه قبض و شناسه پرداخت، خلافی خودرو خود را پرداخت نمایید. لازم به ذکر است که با خودپردازهای سایر بانک ها، امکان پرداخت خلافی خودرو وجود ندارد.

پرداخت خلافی خودرو از طریق تلفنبانک

برای پرداخت خلافی خودرو از طریق تلفنبانک، با شماره 09622 (تلفنباک ملی) تماس گرفته و با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت، خلافی خودرو را پرداخت کنید.

پرداخت اینترنتی خلافی خودرو

شما عزیزان همچنین می توانید با مراجعه به صفحه پرداخت اینترنتی قبوض بانک ملی، شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد کرده و با کارت های عضو شتاب، نسبت به پرداخت خلافی خودرو خود اقدام فرمایید.

پرداخت خلافی موتورسیکلت

برای پرداخت خلافی موتورسیکلت، با مراجعه به مراکز پلیس +10 و ارائه کارت موتور، ضمن مطلعی از مبلغ خلافی، شناسه قبض و شناسه پرداخت خلافی را دریافت کرده از طریق خودپردازهای ملی، می توانید عملیات پرداخت را انجام دهید.

منبع: setare.com
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1476

به "استعلام خلافی خودرو و خلافی موتورسیکلت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعلام خلافی خودرو و خلافی موتورسیکلت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید