الناز شاکردوست برای اولین بار زیبایی اش را پنهان کرد

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران الناز شاکردوست استوری جدیدی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

الناز شاکردوست برای اولین بار زیبایی اش را پنهان کرد

الناز شاکردوست سوپراستار مطرح ایرانی است . الناز شاکردوست در اینستاگرامش عکسی از یک غذای فوق العاده با کلاس و زیبا را که پخته است منتشر کرد.الناز شاکردوست در فیلم ابلق به ایفای نقش پرداخته و حالا این اثر به کارگردانی نرگس آبیار قرار است در آمریکا نمایش داده شود.فیلمی که نرگس آبیار کارگردانی کرده و بازیگرانی مثل الناز شاکردوست، بهرام رادان، هوتن شکیبا و گلاره عباسی آن را حضور دارند.

به گزارش خبرنگاران، الناز شاکردوست استوری زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرده است و کمپین جدیدی در اعتراض به سخنان نماینده مجلس با عنوان ما میمانیم راه اندازی کرده است.

علاقه الناز شاکردوست به شعر

ورود بازیگران زن به دنیای شعر و شاعری حاشیه های زیادی داشته و این ماجرا آنجا جنجالی می شود که کار به چاپ کتاب هم می رسد. البته خوشبختانه علاقه الناز شاکردوست به شعر در حد منتشر کردن چند دکلمه بوده و به آنجا ختم نشده است. بهاره رهنما جنجالی ترین شاعر بازیگر ایرانی است که شاعران و نویسندگان ایرانی انتقادهای زیادی نسبت به او دارند. شاید برای شما جالب باشد که الناز شاکردوست از آن دسته بازیگرانی است که قبل از بازیگری هم وضع مادی خوبی داشته و به گفته خودش فقط به عشق بازیگری وارد سینما شده است نه برای کسب درآمد. این را می توان در رفتار خانم شاکردوست هم دید. او با اینکه معروفیت زیادی دارد و محبوبیت قابل قبولی، نه در صفحه اینستاگرامش تبلیغات می کند و نه در تبلیغ ها و افتتاحیه های تجاری شرکت می کند و کلا در زمینه کسب درآمد از معروفیتش کار خاصی نکرده است. او بیشتر در کارهای خیر شرکت می کند و یا از آنها در صفحه اینستاگرامش حمایت می کند و همچنین او یک خانه تقریبا ساده دارد و برعکس خیلی از بازیگران اهل فخر فروشی با اموال خود نیست.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2017

به "الناز شاکردوست برای اولین بار زیبایی اش را پنهان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الناز شاکردوست برای اولین بار زیبایی اش را پنهان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید