بالاخره جیمز باند ازدواج می نماید؟

به گزارش مجله بیزبینگ، در حالی که فیلمبرداری وقتی برای مردن نیست روز آدینه به خاتمه رسید، خبری مبنی بر ازدواج مامور 007 در خاتمه فیلم بیست و پنجم به سرخط خبر ها درباره این فیلم بدل شده است.

بالاخره جیمز باند ازدواج می نماید؟

مهر: دنیل کریگ بازیگر نقش مامور 007 و کری فوکوناگا کارگردان این فیلم، دیروز با انتشار تصویری از خود سرانجام ساخت فیلم جدید جیمز باند با عنوان وقتی برای مردن نیست را در اینستاگرام اعلام کردند.

در همین حال از سوی منابع داخلی فیلم اعلام شد احتمالا سرانجام بخش این فیلم ازدواج مامور 007 با مدلین سوان خواهد بود که لئا سیدو نقشش را ایفا نموده است.

سرانجام فیلمبرداری این فیلم که بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند بود، آدینه به سرانجام رسید.

یک منبع که با میرور مصاحبه نموده گفته است باند در سرانجامی این فیلم نه تنها ازدواج می نماید بلکه مدلین اسم او را می گیرد تا داستان به این ترتیب به قرن بیست و یکم برسد.

گفته شده در سکانسی دنیل کریگ به این شخصیت می گوید: صبح به خیر؛ خانم باند.

این منبع گفته است شخصیت سوان به اندازه خود باند قوی و مستقل است، چون دختر یک گانگستر است.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که تصویری از دنیل کریگ و کارگردان در جایی که باید احتمالا استودیو پاین وود محل فیلمبرداری این فیلم باشد با این توضیح عکس منتشر شد که: منتظر دیدن شما در آوریل 2020 در سینماها هستیم.

گفته شده وقتی برای مردن نیست با سه سرانجام بندی متفاوت فیلمبرداری شده تا جزییات سرانجامی فیلم از سوی کسی به بیرون درز نکند.

گفته می شود تنها کارگردان یعنی کری فوکوناگا که جایگزین دنی بویل شد می داند کدام سرانجام بندی را در تدوین نهایی انتخاب می نماید. حتی دنیل کریگ نیز نمی داند سرانجام فیلم چیست.

احتمالا در سرانجام فیلم باند به زندگی آرامش در جاماییکا باز می شود و در سرانجام لاشانا لینچ بازیگر زن سیاهپوست بریتانیایی به عنوان مامور 007 معرفی می شود.

لئا سیدو در این فیلم نقش قبلی خود دکتر مدلین سوان را ایفا نموده و جفری رایت مامور سیا است. روری کینر، نایومی هریس، بن ویشا و رالف فاینس دیگر بازیگران فیلم هستند. رامی مالک نقش منفی اصلی فیلم را ایفا نموده است.

وقتی برای مردن نیست 8 آوریل 2020 در آمریکا اکران می شود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 504

به "بالاخره جیمز باند ازدواج می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاخره جیمز باند ازدواج می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید