کولاک زهره فکور شکیبا برای شب یلدا !

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران:زهره فکور شکیبا برای شب یلدا تصویر آتلیه ای از خود منتشر کرد که مثل همواره کلی آرایش نموده و خودش را بزک کرد.

کولاک زهره فکور شکیبا برای شب یلدا !

زهره فکور شکیبا بازیگر سینما و تلوزیون است زهره فکور شکیبا در کنار بازیگری کارطراحی و دوخت لباس را انجام می دهد زهره فکور شکیبا فرزند آخر خانواده است زهره فکور شکیبا درعرصه تئاتر کودک هم فعالیت داشته است زهره فکور شکیبا در تئاتر هملت هم ایفای نقش نموده است.

خیلی وقت است که دیگر زهره فکور شکیبا را در قاب تلویزیون و یا پرده سینما ندیده ایم و در عوض روزی نیست که خبری از زهره در اینستاگرام و فضای مجازی نباشد.

زهره خانوم 33 ساله که با حضور در سریال دردسرهای بزرگ شناخته شد این روزها به شدت در فضای مجازی و اینستاگرام فعال است. البته زهره خانوم برای اینکه در اینستاگرام حضور موثر داشته باشد و به عبارتی شاخ باشد کلی هم انرژی و وقت صرف می نماید و به عبارتی یک پایش این سالن آرایش و زیبایی و است و پای دیگر مطب دکتر زیبایی است.

زهره خانوم فکور به تازگی و به بهانه شب یلدا عکسی در صفحه خود منتشر کرد که کاملا تمِ یلدایی دارد و او را شبیه پرنسس ها نموده البته زهره خانم تو این پست هم حسابی از کسانی که او را اینگونه کردند تشکر کرد و برای اینکه تبلیغی هم نموده باشه و نمک گیرشون نشه صفحات و پیج میکاپ آرتیست، دکتر زیبایی و عکاس ش رو هم تگ کرد.

شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2009

به "کولاک زهره فکور شکیبا برای شب یلدا !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاک زهره فکور شکیبا برای شب یلدا !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید