عکس شوکه کننده خانم بازیگر قبل از آرایش ! ، چهره باورنکردنی چهره نیلوفر پارسا !

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران: عکس قبل و بعد نیلوفر پارسا یکی از بازیگرانی که در عرصه مدلینگی نیز فعالیت دارد در فضای مجازی جنجالی شد.

عکس شوکه کننده خانم بازیگر قبل از آرایش ! ، چهره باورنکردنی چهره نیلوفر پارسا !

نیلوفر پارسا بازیگر جوان سینما و تلویزیون است .نیلوفر پارسا برای اولین بار با بازی در سریال پر بیننده آوای باران دیده و شناخته شد. نیلوفر پارسا اولین بازی خود را با نقشی منفی شروع کرد به همین علت همچنان در فکر مخاطبین همان گونه دیده می گردد. نیلوفر پارسا از چهره های فعال در اینستاگرام است که بیش از 100 هزار دنبال کننده نیز دارد.نیلوفر پارسا از هنرمندان بی حاشیه و آرام است که هر از چند گاهی تصاویر خود را منتشر می نماید.

به گزارش خبرنگاران، نیلوفر پارسا از بازیگرانی است که با بازی در آوای باران معروف شد . او علاوع بر بازیگری مدلینگ نیز هست اما اخیرا عکسی از قبل و بعد آرایش او در فضای مجازی منتشر شد که تعجب همه را به همراه داشت.

بیوگرافی نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا متولد 27 فروردین 1369 در تهران، بازیگر است. او دانش آموخته رشته مهندسی IT فناوری اطلاعات است،نیلوفر پارسا فعالیت هنری را با بازی در تئاتر شروع کرد.

اولین حضور نیلوفر پارسا در تلویزیون چند نقش کوتاه در مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بود. نیلوفر پارسا با بازی در نقش بیتا در سریال آوای باران به معروفیت رسید.

منبع: رکنا
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1946

به "عکس شوکه کننده خانم بازیگر قبل از آرایش ! ، چهره باورنکردنی چهره نیلوفر پارسا !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس شوکه کننده خانم بازیگر قبل از آرایش ! ، چهره باورنکردنی چهره نیلوفر پارسا !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید