تور مکزیک: امنیت مکزیک برای گردشگران چگونه است؟

به گزارش مجله بیزبینگ، مقامات مکزیکی اعلام کردند برخلاف گفته آمریکایی ها این کشور برای گردشگران مقصدی امن است.

تور مکزیک: امنیت مکزیک برای گردشگران چگونه است؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وزارت امور خارجه آمریکا ماه اوت به شهروندان خود هشدار داد به سبب افزایش خشونت و قتل ها در مهم ترین مقاصد گردشگری مکزیک چون کانکون و لاس کابوس از سفر به این کشور اجتناب نمایند و این امر موجب آشفته شدن صنعت گردشگری مکزیک شده است.

بر اساس گزارشی که نشریه بلومبرگ منتشر نموده مقدار قتل ها در شهر ساحلی کانکون سال جاری دو برابر شده و در ماه ژوئن هم یک کولر حاوی دو سر بریده در نزدیک هتل اصلی شهر کابو پیدا شد.

با این وجود وزیر گردشگری مکزیک اخیرا در مصاحبه ای اعلام نموده این هشدارها و آمار و ارقام بیانگر همه داستان نیستند، به ویژه در خصوص امنیت مقاصد گردشگری مکزیک که سال گذشته یاری کرد 36 میلیون نفر از این کشور تماشا نمایند.

انریکه دِلا مادرید، وزیر گردشگری مکزیک ادامه داد:

معتقدم این آمار از جرم و جنایت را نمی توان لزوما مربوط به مقاصد گردشگری دانست، چرا که آن ها شرایط متفاوتی را توصیف می نمایند. ما فقط می خواهیم این پیغام را برسانیم که مقاصد توریستی ما برای بازدید امن هستند.

هشدار ماه اوت وزارت خارجه آمریکا مبنی بر عدم سفر به مکزیک که در واقع نسخه بروز شده توصیه نامه صادر شده در دسامبر 2016 بود، شامل 21 استان از 31 استان مکزیک می شد. در حالی که وزیر گردشگری مکزیک چالش های امنیتی در خصوص جرائم سازمان یافته و مواد مخدر را رد نمی کند، اما معتقد است هشدار آمریکا برای عدم سفر به تمام مکزیک بیش از حد گسترده است و بازتاب شرایط واقعی در مقاصد گردشگری و توریستی نیست.

اعلام هشدارها از سوی دولت ها امر غیرمعمولی نیست و آمریکا از ابتدای سال تا به امروز برای چندین کشور چنین هشدارهای صادر نموده است اما شامل شدن مقاصد مهم گردشگری مکزیک در این هشدارها موجب شده صنعت 20 میلیارد دلاری گردشگری مکزیک که پشتیبان مستقیم و غیرمستقیم 10 میلیون شغل است به مخاطره بیافتد.

ورود گردشگران بین المللی به مکزیک در ماه سپتامبر با دو درصد کاهش همراه بوده و رزرو 35 هزار اتاق در هتل های این کشور هم لغو شده است. تحلیل گران پیش بینی نموده اند افت شدید گردشگری می تواند به کاهش 0.5 درصدی فراوری ناخالص ملی این کشور بیانجامد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1758

به "تور مکزیک: امنیت مکزیک برای گردشگران چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک: امنیت مکزیک برای گردشگران چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید