بازسازی همسایه جهنمی بی سروصدا روی تمام پلتفرم ها منتشر شد

به گزارش مجله بیزبینگ، شرکت تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) مجموعه بازی همسایه جهنمی را تحت عنوان همسایه های بازگشته از جهنم (Neighbours back From Hell)، بازسازی و به طور غافل گیرکننده ای منتشر نموده است. بازسازی بازی همسایه جهنمی تجربه مراحل دو بازی اصلی را با گرافیک بالاتر و تغییرات جزئی در گیم پلی و ظاهر بازی برای کامپیوترهای شخصی و کنسول های نسل هشتم ممکن می نماید.

بازسازی همسایه جهنمی بی سروصدا روی تمام پلتفرم ها منتشر شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بازی های همسایه جهنمی یکی از بهترین خاطرات گیم محور کودکی بیشتر ما را تشکیل می دهند. این بازی ها که درباره تله گذاری در خانه همسایه ای فلک زده، بدون شناسایی شدن بودند اوقاتی بسیار خوش برای ما رقم می زدند. در اصل این بازی یک نمایش تلویزیونی است که هدف شما در آن خنداندن بیننده ها با انتقام دریافت از همسایه شخصیت اصلی بازی که وودی (Woody) نام دارد است. اما حقیقتا در دوران کودکی ما و حتی نه حالا، داستان این بازی ذره ای اهمیت نداشت و اتفاق مهم تر، قهقه زدن های معصومانه بچه ها جمع شده پای کامپیوتر بود.

حالا که دو دهه از عرضه این بازی می گذرد، سازنده های این بازی بدون سروصدا بازسازی هر دو قسمت بازی های همسایه جهنمی را منتشر نموده اند. البته این اولین عرضه دوباره این بازی ها نیست و قبل تر، این دو بازی بدون تغییر در استیم منتشر شدند و یک نسخه موبایلی هم برای آن ها ساخته شد. در این نسخه جدید تمام محیط ها و شخصیت های این بازی با همان شمایل قدیمی دوباره ساخته شده اند و وضوح تصویر آن ها به کیفیت فول ا چ دی افزایش یافته.

انیمیشن ها هم بهبود پیدا نموده اند و حالا نرخ فرم با دو برابر شدن، 30 فریم بر ثانیه شده است. در مقایسه با استانداردهای امروزی این عدد کوچک به نظر می رسد ولی انیمیشن های نسخه های اصلی سری همسایه جهنمی 15 فریم بر ثانیه بودند تا حجم بازی کاهش پیدا کند. برای هواداران قدیمی این مجموعه، این ارتقا تغییر بسیار بزرگی در روان بودن انیمیشن های بازی ایجاد می نماید و لذت تجربه بازی را بسیار بیشتر می نماید. به لطف وضوح تصویر بالاتر نمایشگرهای امروزی یک حالت کوچک نمایی به این بازی اضافه شده که با استفاده از آن می توانید محدوده بزرگتری را کنترل کنید.

تغییرات این نسخه به ارتقاهای ظاهری خلاصه نمی شوند. این بازی مراحل بازی اول و دوم را در اختیار هواداران قرار می دهد. متأسفانه سه تا از مراحل قسمت اول این بازی کنار گذاشته شده اند. به جز آن سه مرحله تمام مراحل هر دو بازی در این بازسازی واقع شده است. 25 مرحله باقی مانده دست نزده نمانده اند و تغییرات کوچکی در آن ها اعمال شده.

سازنده های این بازی خوش ذوقی هایی به خرج داده اند و ظاهر برخی از محیط های بازی را کمی تغییر داده اند. در این بازسازی چند تله و مینی گیم جدید هم اضافه شده. این تغییرات ظاهری و تله های جدید باعث می شود برای بازیکنانی که سال هاست هر چند وقت یک بار، این بازی ها را یک دور تمام می نمایند چیز جدیدی وجود داشته باشد و این بازسازی ارزش تجربه بیشتری پیدا کند.

به دلیل انتشار برای کنسول ها، امکان استفاده از کنترلر به طور کامل برای این بازی مهیا شده است. هوش مصنوعی این بازی هم بهبود های جزئی پیدا نموده و حالا برای مثال در صورتی که حیوانات خانگی همسایه را از خواب بیدار کنید همسایه اتاق های دیگر را هم به دنبال شما می شود.

بازسازی بازی همسایه جهنمی هم اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سویچ و کامپیوترهای شخصی به وسیله استیم، فروشگاه اپیک گیمز و GOG قابل دریافت است. اجرای این بازی روی کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس در صفحه مربوط به این بازی روی فروشگاه مایکروسافت تأیید شده است. پیشهاد می کنیم اگر در کودکی خود با بازی های همسایه جهنمی خاطره دارید حتما این بازسازی را تجربه کنید که حس نوستالوژی شما را حسابی ارضا می نماید.

در ادامه می توانید تریلر و چند تصویر مربوط به بازسازی بازی همسایه های جهنمی را تماشا کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1211

به "بازسازی همسایه جهنمی بی سروصدا روی تمام پلتفرم ها منتشر شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "بازسازی همسایه جهنمی بی سروصدا روی تمام پلتفرم ها منتشر شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی همسایه جهنمی بی سروصدا روی تمام پلتفرم ها منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید