با این قابلیت گوگل مپ جای پارک خود را گم نکنید!

به گزارش مجله بیزبینگ، زومیت نوشت: گوگل مپس قابلیتی نو به نمایش گذاشته است که می توانید با آن محل پارک خودرو خود را ذخیره کنید.

با این قابلیت گوگل مپ جای پارک خود را گم نکنید!

گوگل مپس در اندروید و گوشی اپل، اکنون به شما اجازه می دهد تا محلی که خودرو خود را پارک نموده اید در این برنامه ذخیره کنید. این ویژگی در مکان هایی با پارکینگ های بزرگ مفید است.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از پارک خودرو، گوگل مپس را در گوشی خود باز کنید، روی نقطه آبی رنگی که مکان فعلی شما را نشان می دهد کلیک کنید و گزینه Save Parking را انتخاب کنید.

اگر از اندروید اتو در خودرو خود بهره ببرید، گوگل ذخیره محل پارک خودرو را برای شما آسان تر می نماید.

براساس گزارش 9to5Google، آخرین نسخه گوگل مپس برای اندروید اتو در خودرو، دارای گزینه Save Parking است. زمانی که به مقصد می رسید، این گزینه ظاهر می گردد و با انتخاب آن، مکان فعلی را به عنوان محل پارک خودرو شما در گوگل مپس ذخیره می نماید.

در حال حاضر تعیین نیست که اگر شما کمی قبل تر از اینکه جای پارک پیدا کنید، گزینه Save Parking را فعال کنید (مثلاً از زمانی که وارد یک پارکینگ بزرگ می شوید تا زمانی که جای پارک پیدا می کنید) چه اتفاقی می افتد.

بعضی از کاربران می گویند که گوگل مپس، دقیقا همان جایی که خودرو خود را پارک می کنید ذخیره می نماید نه مکانی که در آن این گزینه را فعال نموده اید که اگر واقعا این طور باشد بسیار کاربردی است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 آذر 1402 بروزرسانی: 17 آذر 1402 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2328

به "با این قابلیت گوگل مپ جای پارک خود را گم نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این قابلیت گوگل مپ جای پارک خود را گم نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید