برنامه آزادکاران ایران در روز دوم رقابت های جهانی

به گزارش مجله بیزبینگ، روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا با جدال 6 نماینده کشورمان در صربستان دنبال خواهد شد.

برنامه آزادکاران ایران در روز دوم رقابت های جهانی

روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا از ساعت 13 امروز (آدینه) و با برگزاری مسابقات مقدماتی اوزان 57، 74 و 92 کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان شروع خواهد شد که علیرضا سرلک، یونس امامی و کامران قاسم پور نمایندگان کشورمان خواهند بود.

بعلاوه ملاقات های رده بندی و فینال اوزان 70، 79، 86 و 125 کیلوگرم از ساعت 20:30 دقیقه امشب شروع می گردد که محمد نخودی، حسن یزدانی برای کسب مدال طلا و امیر حسین زارع برای مدال برنز کوشش خواهند کرد.

بر همین اساس در وزن 57 کیلوگرم که 31 نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف وان هو زو از چین می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان علی عباس رضازاده از آذربایجان و سانگ وون کیم از کره جنوبی می رود. توماس گیلمان قهرمان دنیا از آمریکا نیز در گروه سرلک حضور دارد، اما این دو کشتی گیر در صورت حضور در ملاقات نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

در وزن 74 کیلوگرم که 34 نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان منگ هجیگان از چین و آرمان آندروسی از استونی می رود. کایل داک قهرمان دارنده مدال های طلای دنیا و برنز المپیک از آمریکا در بالای جدول حضور دارد و تا ملاقات نیمه نهایی با نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد.

در وزن 92 کیلوگرم که 23 نفر حضور دارند، کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ادلان ویسخانوف از فرانسه مبارزه می نماید. جی دن کاکس قهرمان دنیا از آمریکا در آنسوی جدول قرار گرفته است و تا ملاقات فینال با قاسم پور روبرو نخواهد شد.

محمد نخودی برای رسیدن به مدال طلای وزن 79 کیلوگرم از حدود ساعت 21:15 دقیقه به مصاف جردن باروز آمریکایی قهرمان عنواندار دنیا و المپیک می رود.

ملاقات حساس و دیدنی حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی در فینال وزن 86 کیلوگرم حوالی ساعت 22 شروع می گردد و امیرحسین زارع دقایقی بعد از فینال وزن 86 برای کسب مدال برنز سنگین به مصاف برنده مبارزه میان دانیل لیگتی از مجارستان و دسی از کانادا خواهد رفت.

خبرنگاران ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2164

به "برنامه آزادکاران ایران در روز دوم رقابت های جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه آزادکاران ایران در روز دوم رقابت های جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید