بهنام یخچالی فردا به اردوی تیم ملی بسکتبال ملحق می گردد

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، یکی از بازیکنان غایب در شروع اردوی تیم ملی بسکتبال بهنام یخچالی بود. این بازیکن که سال جاری با تیم روستوک در لیگ باشگاهی آلمان شرکت داشت هفته گذشته به کار خود در این تیم و در این فصل از رقابت ها سرانجام داد اما به دلیل انجام اقدامات لازم برای تسویه حساب بازگشت وی به کشور تا به امروز به تاخیر افتاد.

بهنام یخچالی فردا به اردوی تیم ملی بسکتبال ملحق می گردد

طبق برنامه یخچالی شامگاه دوشنبه به کشور باز می گردد تا از روز سه شنبه در اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا حاضر گردد. این اردو از روز یکشنبه شروع شده است.

صمد نیکخواه بهرامی و مایک رستم پور به دلیل حضور در آمریکا و آرون گرامی پور به دلیل حضور در انگلستان دیگر نفراتی هستند که هنوز به اردوی تیم ملی اضافه نشده اند. قرار است این سه بازیکن هم حداکثر تا هفته آینده به تهران بازگردند تا پیگیر تمرینات شان با دیگر اردونشینان تیم ملی شوند.

تیم ملی بسکتبال در چارچوب پنجره سوم و پایانی انتخابی کاپ آسیا 22 خردادماه با قطر و 24 خردادماه با عربستان ملاقات خواهد داشت. هر دو ملاقات در اردن برگزار می گردد.

سفر به لبنان و حضور در تورنمنت بین المللی به میزبانی این کشور یکی از برنامه های مورد نظر برای تیم ملی بسکتبال پیش از اعزام به اردن است که البته هنوز نهایی نشده است. در صورت قطعی شدن این برنامه، تیم ملی بعد از اتمام کارش در لبنان از بیروت راهی اردن می گردد تا ملاقاتهای خود در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا را برگزار کند در غیر این صورت این تیم 19 خردادماه تهران را به مقصد امان ترک می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1701

به "بهنام یخچالی فردا به اردوی تیم ملی بسکتبال ملحق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهنام یخچالی فردا به اردوی تیم ملی بسکتبال ملحق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید