بورس در بهمن ماه داغ می گردد؟

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، از روز استعفای قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهاردار فرایند بازار سهام مثبت شد و از فشار فروش در نمادهای شاخص ساز کاسته شد. درباره آینده بورس دو دیدگاه وجود دارد. عده ای از کارشناسان عقیده دارند فرایند صعودی بورس پایدار نیست. اما بعضی دیگر می گویند بورس در بهمن ماه رشد 20 درصدی را تجربه می نماید.

بورس در بهمن ماه داغ می گردد؟

محمد خبری زاد، کارشناس بازار سرمایه در تبادل نظر با خبرنگاران در رابطه با دلیل مثبت شدن بازار سرمایه گفت: بورس به دلیل بازگشت تقاضا مثبت نشد بلکه به دلیل کاهش و از بین رفتن فشار فروش مثبت شد.

این کارشناس در رابطه با بورس گفت: از لحاظ بنیادین همه چیز آماده آغاز فرایند صعودی است و گزارش های 9 ماهه به شدت جذاب هستند. اما خریداران ترس دارند و سرمایه مورد احتیاج و کافی در بازار سهام وجود ندارد.

این کارشناس در ادامه گفت: اگر تا خاتمه سال 99 ریزش دلار نداشته باشیم بورس فرایندی صعودی خواهد داشت، اما در رابطه با بازدهی این بازار در بهمن ماه باید به معاملات چند روز آینده توجه داشته باشیم، هنوز پول به بازار وارد نشده است و اگر وارد نشود فرایند صعودی پایدار نخواهد ماند.

حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سهام نیز عقیده دارند فرایند صعودی بورس به دلیل عدم ورود نقدینگی پایدار نخواهد بود.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1488

به "بورس در بهمن ماه داغ می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس در بهمن ماه داغ می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید