بچه ها بازیگران مشهور؛ انتخاب معروفیت یا زندگی عادی!

به گزارش مجله بیزبینگ، در این مقاله قرار است همراه هم نگاهی به بچه ها تعدادی از مشهورترین سلبریتی های جهان بیندازیم و ببینیم هر کدام از این افراد در مقابل انتخاب سخت بین زندگی غرق در معروفیت یا یک زندگی عادی، چه تصمیمی گرفته اند.

بچه ها بازیگران مشهور؛ انتخاب معروفیت یا زندگی عادی!

ماد آپاتو؛ انتخاب معروفیت

ماد آپاتو دختر جود آپاتوی کمدین و البته لِزلی مانِ بازیگر است و از همان وقتی که هنوز خیلی کوچک بود می دانست که در صورت انتخاب زندگی در معروفیت، کار چندان سختی برای مشهور شدن نخواهد داشت. اگر از هواداران سریال پرطرفدار شبکه HBO یعنی یوفوریا باشید حتما ماد آپاتو را در این سریال به یاد می آورید. مادِ 25 ساله در این سریال در نقش لِگزی هاوارد ظاهر شد و توانست نقد های مثبتی هم بابت بازی اش دریافت کند.

جیمز ویکی برادریک؛ انتخاب زندگی عادی

جیمز ویکی برادریک فرزند سارا جسیکا پارکر و متیو برادریک است و ظاهرا ترجیح می دهد یک زندگی عادی به دور از دوربین عکاسان را تجربه کند. جیمز در حال حاضر 20 ساله است و هرچند بار ها به همراه پدر و مادرِ مشهورش در مراسم مختلف حضور یافته، اما ظاهرا قصد تجربه زندگی غرق در معروفیت را ندارد.

مایا هاوک؛ انتخاب معروفیت

وقتی پدری به مشهوری اتان هاوک دارید و مادرتان اِما ترومن است این اطمینان همواره با شماست که هروقت ارداده کنید در های معروفیت به رویتان باز خواهد شد. مایا در سریال محبوب Stranger Things در نقش رابین باکلی توانست نگاه ها را به خود خیره کند، اما این تنها تجربه این بازیگر 24 ساله نبوده است. مایا در پروژه هایی، چون زنان کوچک و روزی روزگاری هالیوود هم ایفای نقش نموده است و جالب است بدانید او تجربه هم بازی شدن با پدر و مادرش را در کار هایی مجزا در کارنامه دارد.

جولیان استِرن؛ انتخاب زندگی عادی

جولیان پسر بازیگری است که هرچند به خاطر تعداد فراوانی پروژه سینمایی شناخته نمی گردد، اما با ایفای نقش فیبی در سریال Friends به معروفیت و ثروتی دست نیافتنی رسید. جولیان که در حال حاضر 24 ساله است بار ها و بار ها با انتخاب هایش نشان داده قصد آزمودن خود در حرفه مادرش را ندارد. جولیان در سال 2021 از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی فارغ التحصیل شد.

لیلی رز دپ؛ انتخاب معروفیت

لیلی رز دپ هم از آن دست افرادی بود که از زمان چشم گگرددن در این جهان از موهبت معروفیت برخوردار بوده است و علت برخورداری از این موهبت هم البته پدر و مادر او هستند. پدر لیلی که جانی دپ مشهور است و مادرش ونسا پارادایس، مدل، خواننده و بازیگر فرانسوی است. لیلی تا این لحظه که تقریبا 23 ساله است توانسته هم در حرفه پدر و هم در حرفه مادرش پیروزیت هایی به دست بیاورد. لیلی حالا به عنوان یک بازیگر و مدل آمریکایی فرانسوی شناخته می گردد و تازه ترین کارش حضور در برنامه مجذوب کننده شبکه HBO یعنی The Idol بوده است.

بِلا کروز؛ انتخاب زندگی عادی

احتمالا وقتی پدری مانند تام کروز و مادری همچون نیکول کیدمن دارید، مشهور نبودن برایتان سخت تر از داشتن معروفیت است، اما بلا ظاهرا انتخابش را نموده است. بلا و برادر کوچکترش کانر در سن بسیار پایین به وسیله نیکول و تام به فرزندی پذیرفته شدند. هرچند بلا به عنوان طراح و هنرمند تجربه هایی داشت، اما هرگز میلی به برخورداری از معروفیت پدر یا مادرش نشان نداد.

زویی کراویتز؛ انتخاب معروفیت

انتخاب زویی کراویتز هم به عنوان فرزند دو سلبریتی زندگی در معروفیت بوده و همچون لیلی رز دپ او هم سراغ هر دو حرفه پدر و مادرش رفته است. پدر زویی، لنی کراویتز است که به عنوان خواننده و ترانه نویس در سبک هایی، چون راک، بلوز و آر اند بی شناخته می گردد و مادرش هم لیسا بونت، بازیگر آمریکایی است. زویی تا به این لحظه که تقریبا 34 ساله است تجربه بازیگری، خوانندگی، مدلینگ و حتی کارگردانی را داشته، اما احتمالا بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می گردد. زویی ابتدا به خاطر حضورش در سریال پیروز شبکه HBO یعنی Big Little Lies شناخته شد و پس از آن به خاطر درخشش در نقش زن گربه ای یا Catwoman در کنار رابرت پتینسون در فیلم بتمن مورد توجه بیشتری نهاده شد.

بنجامین فورد؛ انتخاب زندگی عادی

بنجامین فورد یا بن فورد پسرِ 55 ساله بازیگر مشهور هالیوود یعنی هریسون فورد است و از وقتی هنوز خیلی جوان بود ثابت کرد علاقه اصلی اش نه بازیگری بلکه آشپزی است. بن فورد که تقریبا تمام عمرش را صرف آشپزی در رستوران های سطح بالا نموده در حال حاضر در رستورانِی در لوس انجلسِ به نام Fords Filling Station مشغول است.

کایا گِربِر؛ انتخاب معروفیت

پدر و مادر کایا هر دو در حرفه مدلینگ فعالیت نموده اند هرچند که مادر او یعنی سیندی کراوفورد به مراتب در این حرفه پیروز تر و مشهورتر است. کایا متولد سال 2001 است و حالا تقریبا 21 سال دارد. او پس از حضور در کمپین های برند های مختلف فشن پیروز شد به عنوان مدل برتر بریتانیا انتخاب گردد و با وجود آزمودن بازیگری به نظر می رسد آینده او در رشته مدلینگ رقم خواهد خورد.

جک دِفو؛ انتخاب زندگی عادی

جک دفو که در حال حاضر 44 ساله است پسر بازیگر مشهور هالیوود ویلِم دفو و الیزابت لِ کامپت است. جک زمانی که هنوز جوان بود تصمیم گرفت به جای راه پدر در راه حفظ زمین کوشش کند و تا به اینجای عمرش را به عنوان یک فعال سخت کوشِ محیط زیست گذرانده است.

ویلو اسمیت؛ انتخاب معروفیت

ویلو اسمیت که ترجیح می دهد با نام ویلو شناخته گردد دختر 22 ساله ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت است و هرچند که بیشتر به عنوان خواننده شناخته می گردد، اما مانند پدرش در کنار موسیقی به عنوان بازیگر هم فعالیت نموده است. ویلو توانست با آهنگ Whip My Hair نگاه ها را به خود خیره کند و ثابت کرد قرار نیست تنها به خاطر نام پدر و مادر مشهورش شناخته گردد.

الیزابت ان کارِل؛ انتخاب زندگی عادی

جالب است بدانید هیچ کدام از بچه ها اِستیو کارل و ننسی کارل میلی به انتخاب حرفه پدر و مادرشان از خود نشان ندادند و حتی ثابت کردند تمایلی به مشهور بودن هم ندارند. تنها دختر استیو و ننسی یعنی الیزابت ان کارل در حال حاضر 21 ساله است و مشغول تحصیل در دانشگاه شمالغرب در ایلینویز می باشد.

بلو آیوی کارتر؛ انتخاب معروفیت

احتمالا برایتان جالب خواهد بود اگر بدانید بلو آیوی تنها 11 سال سن دارد، اما وقتی مادری مانند بیانسه و پدری مانند جی زی دارید احتمالا چاره ای جز موزیسین شدن نخواهید داشت. بلو آیوی کارتر در مراسم گرمی سال 2021 به خاطر موزیک ویدئوی آهنگ Brown Skin Girl پیروز شد جایزه بهترین موزیک ویدئو را از آن خود کند و به این ترتیب این خواننده 11 ساله به دومین برنده جوانِ جایزه گرمی تبدیل شد؛ و در نهایت حنا سِلِک؛ انتخاب زندگی عادی

حنا سلک دختر 34 ساله بازیگر مشهور تام سلک و جیلی مک است و هرچند تمایلی به کار در حرفه پدرش نداشت، اما حرفه مورد علاقه اش هم چندان عادی نبود. حنا به عنوان سوارکار در مسابقات اسب دوانی فعالیت می کرد و در حال حاضر مالک یک مجموعه آموزش و تربیت اسب به نام مزرعه دیسکانسو است.

منبع: بهترین ها

منبع: فرارو
انتشار: 29 بهمن 1401 بروزرسانی: 29 بهمن 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2236

به "بچه ها بازیگران مشهور؛ انتخاب معروفیت یا زندگی عادی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ها بازیگران مشهور؛ انتخاب معروفیت یا زندگی عادی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید