تجربه هایی متفاوت و هیجان انگیز در گوا

به گزارش مجله بیزبینگ، گشت و گذاری متفاوت در گوا

در حالی که بعد از یک روز گشت و گذار در گوا خسته در حال خوابیدن بودم ناگهان از بیرون صداهایی را شنیدم اولین چیزی که به ذهنم آمد این بود که شاید گروهی به ویلا حمله کرده باشند! اما مدتی بعد با صداهای خنده آن ها متوجه شدم که اشتباه فکر کردم. به دوستم گفتم به بیرون بروید تا ببیند ماجرا چیست! فهمیدم همسفران من قصد دارند برای یک ماجراجویی دیگر در آن وقت شب ویلا را ترک کنند، برای کشف بهتر گوا با آن ها همراه شدم. در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

تجربه هایی متفاوت و هیجان انگیز در گوا

شنیدن آواز غورباقه ها وسط جنگل

در مدت بارندگی های موسمی وقتی شالیزارها حسابی سرسبز و لبریز از آب باران هستند یک گونه جانوری برای جفتگیری به بیرون می آید. غورباقه ها، نیمه شب به جای خوابیدن تا صبح آواز می خوانند بعضی از آن ها می توانند جفت خود را پیدا کنند اما گروهی توسط مردم محلی شکار می شوند. شنیدن آواز هماهنگ غورباقه ها می تواند تجربه ای جالب و متفاوت باشد.

دیدن آبشار فصلی دارشان (Darshan)

گوا حتی در فصل بارندگی های موسمی هم محلی جذاب است و گردشگران زیادی دارد. شاید برایتان عجیب باشد اما بعضی از گردشگران این فصل را بهترین زمان برای سفر به گوا می دانند چون در این مدت این شهر بسیار سرسبز و باطراوت است. در این فصل به هر طرف که نگاه کنید گیاهان و درختان سرسبز را می بینید اما به غیر از طبیعتی زیبا، آبشارهای فصلی هم در این مدت فعال می شوند. یکی از آبشارهای فصلی گوا، دارشان است که با اینکه به بزرگی آبشار دودهساگار نیست اما دیدن آن در فصل بارندگی منظره ای زیباست. برای بازدید از آن تنها کاری که باید انجام دهید این است که سوار موتور شوید و به کشف زیبایی های آن بروید. حتی در این وقت سال بازدید از آبشار دودهساگار هم گزینه خوبی است چون هم خلوت تر و هم پر آب تر است.

بازدید از ترسناک ترین مکان گوا : کلیسای سه پادشاه

مکانی را تصور کنید که در جایی بسیار زیبا واقع شده است اما گذشته و تاریخی تاریک دارد. مکانی که هم خانه فرشته ها و هم خانه شیاطین است! جایی که هم خوب ها و هم بدها در آن زندگی می کنند! کلیسای سه پادشاه در روستای cansaulim جایی است که این تضاد را در معرض نمایش گذاشته است. مردم این محل را ترسناک ترین مکان گوا می دانند. در افسانه ها آمده که سه پادشاه در این کلیسا دفن شده اند و روح سرگردان آن ها درتاریکی شب در داخل کلیسا دیده می شود. این کلیسا نمای جذابی دارد و پیشنهاد می کنم حتما چشم انداز پانورامایی آن را از بالای تپه ها ببینید. دقیقا قبل از غروب آفتاب به تپه بروید تا مناظر زیبای غروب محسور کننده را هم از دست ندهید.

رفتن به مناطق روستایی گوا

اولین قدم برای اینکه بدانید از زندگی چه می خواهید این است که بدانید از زندگی چه نمی خواهید. آخرین باری که به گوا رفتم به دنبال سواحل طلایی معروف آن نبودم و قصد داشتم جاههای متفاوت آن را تجربه کنم. می توانید سوار قایق شوید و جزایر پنهان آن را کشف کنید. در مناطق روستایی خانه های پرتغالی قدیمی ای را می بینید که در وسط جنگل قرار دارند جایی که در آن حیوان و حیات وحش با صلح در کنار هم زندگی می کنند.

منبع: travelseewrite.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 544

به "تجربه هایی متفاوت و هیجان انگیز در گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه هایی متفاوت و هیجان انگیز در گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید