تدوین راهنمای فراوری ویدیو و عکسهای تبلیغاتی گردشگری

به گزارش مجله بیزبینگ، ایسنا/ براساس سخنان مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، تدوین راهنمای فراوری ویدیو و عکسهای تبلیغاتی گردشگری صورت گرفت.

تدوین راهنمای فراوری ویدیو و عکسهای تبلیغاتی گردشگری

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ در تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

داستان چیست؟

محمد قاسمی یادآور شد: یکی از برنامه های اصلی دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری در زمان شیوع ویروس کرونا، ارتقای کمی و کیفی اقلام تبلیغاتی به ویژه در حوزه ویدئو و عکس برای استفاده مؤثر و اثربخش در دوران پساکرونا بوده است.

او اضافه نمود: با توجه به اهمیت محصولات ویدئویی و عکس های تبلیغاتی گردشگری به عنوان یکی از تاثیرگذارترین ابزار بازاریابی برای ایجاد و بهبود تصاویر مقاصد گردشگری و بر اساس نتایج حاصله از ارزیابی و آسیب شناسی اقلام تبلیغاتی فراوری شده در استانهای مختلف کشور، بر آن شدیم تا راهنمای فراوری ویدئوهای تبلیغاتی گردشگری و راهنمای فراوری عکس های تبلیغاتی گردشگری را با هدف آشنایی هرچه بیشتر مدیران و کارشناسان ادارات کل استانی با ویژگی ها و شاخصه های مختلف نمونه های برتر این قبیل اقلام تبلیغاتی در کشورهای پیشرو تدوین و برای اجرا ابلاغ کنیم.

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری ادامه داد: دو ضابطه مورد اشاره دارای ماهیت اجرایی بوده و به صورت گام به گام تنظیم شده است و انتظار می رود در صورت به کارگیری دقیق آن ها توسط کارشناسان ذیربط ستادی و استانی در آینده نزدیک شاهد ارتقای کیفیت این بخش مهم از اقلام تبلیغاتی باشیم.

او گفت: اصول و توصیه های این راهنماها تعییناً به جنبه های تکنیکی همچون دارا بودن استراتژی تعیین، برخورداری از سناریو قدرتمند، استفاده از تنوعی از نماها، خلاقیت در تدوین و کادربندی، بهبود و اصلاح نور و رنگ و رعایت نکات لازم در به کارگیری نریشن، زیرنویس، موسیقی و اصوات طبیعی می پردازد.

او اضافه نمود: علاوه بر جنبه های تکنیکی، ابعاد محتوایی موضوع نظیر حضور افراد تاثیرگذار در آثار فراوریی، نمایش گردشگری تجربه محور، توجه کافی و مناسب به غنای فرهنگی و تاریخی کشور و تاکید ویژه بر تنوع کم نظیر آداب و سنن و رسوم مردمان نیز مد نظر قرار گرفته است.

قاسمی یادآور شد: از این پس رعایت مفاد و اصول این دو راهنما به عنوان معیار اصلی ارزیابی عملکرد استانها در حوزه فراوری محصولات ویدئویی و عکسهای تبلیغاتی گردشگری در نظر گرفته خواهند شد؛ لذا از این حیث رعایت آنها مهم و لازم الاجراست.

منبع: همگردی
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1380

به "تدوین راهنمای فراوری ویدیو و عکسهای تبلیغاتی گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین راهنمای فراوری ویدیو و عکسهای تبلیغاتی گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید