جایزه ابوالفضل جلیلی در شانگهای نشان از سینمایی پویا در روزهای همه گیری کرونا دارد

به گزارش مجله بیزبینگ، تهران (پانا) - انجمن صنفی کارفرمایی کارگردانان سینمای ایران طی پیامی موفقیت اخیر ابوالفضل جلیلی در جشنواره شانگهای را تبریک گفت.

جایزه ابوالفضل جلیلی در شانگهای نشان از سینمایی پویا در روزهای همه گیری کرونا دارد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در متن پیغام تبریک انجمن صنفی کارفرمایی کارگردانان سینمای ایران به کارگردان فیلم راستا معکوس آمده است: یک بار دیگر و با نهایت خرسندی موفقیت دیگری در زمینه حضور سینمای ایران در عرصه های دنیای را به دست اندرکاران سینما تبریک می گوییم . آقای ابوالفضل جلیلی جایزه برترین کارگردانی را برای فیلم راستا معکوس در جشنواره شانگهای کسب نموده است . این موفقیت از آنجایی اهمیتی مضاعف می یابد که در شرایط ناگوار همه گیری بیماری کرونا که بیشتر حرفه های گروهی را به رکود و تعطیلی کشانده ، سینمای زنده و سربلند ایرانمان همچنان فعال به پویایی و رشد خود ادامه می دهد و حضور فیلمی ازین سینما در جشنواره های سینمایی دنیا می تواند نظرها را به خود جلب کند . ما اعضای شورای مرکزی انجمن صنفی کارفرمایی کارگردانان سینمای ایران این موفقیت ارزنده را به همکارمان آقای جلیلی تبریک می گوییم و در انتظار موفقیت های دیگر کارگردانان سینمای ایران در سطح دنیای هستیم.

شورای مرکزی انجمن صنفی کارفرمایی کارگردانان سینما

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1760

به "جایزه ابوالفضل جلیلی در شانگهای نشان از سینمایی پویا در روزهای همه گیری کرونا دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه ابوالفضل جلیلی در شانگهای نشان از سینمایی پویا در روزهای همه گیری کرونا دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید