حالا وقت دیدن سلینجر روی پرده سینماست

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، در این فیلم قرار است نیکلاس هولت در نقش این نویسنده مشهور و مردم گریز جلوی دوربین برود. یاغی دشت که یادآور نام کتاب مشهور سلینجر ناتور دشت است، فیلمی زندگینامه ای است که به کارگردانی دنی استرانگ ساخته می گردد. فیلمنامه این فیلم نیز توسط خود وی نوشته شده است.

حالا وقت دیدن سلینجر روی پرده سینماست

این فیلم با اقتباس از کتاب زندگینامه سلینجر با عنوان جی.دی سلینجر: یک زندگی نوشته کنت اسلاوینسکی ساخته می گردد. سرمایه گذاری این فیلم را بلک لیبل مدیا انجام داده و در جشنواره بعدی فیلم تورنتو حقوق آن برای فروش عرضه خواهد شد.

این فیلم کوشش دارد تا زندگی سلینجر را کشف کند و از تفکرات او پرده بردارد و داستان چگونگی تولد کتاب مشهور ناتور دشت را بیان کند. تجربیات دوران جوانی نویسنده، تجربیاتش از حضور در خطوط مقدم جبهه های جنگ جهانی دوم و به سرانجام رسیدن عشق عظیم زندگی اش، قصه بازگردانده شدن داستان هایش توسط مجله نیویورکر و بیداری روحی او، همه و همه در این فیلم تصویر می گردد.

به گفته آلکس والتون از کمپانی بلوم کتاب ناتور دشت یک اثر کلاسیک است که تاثیری ماندگار بر 6 نسل پس از خود گذاشته است.

استرانگ برای ساخت مجموعه تحسین شده امپراتوری شناخته شده و پیشخدمت و دو قسمت از بازی های گرسنگی از فیلمنامه ای که به قلم او نوشته شده، بهره گرفته اند.

او همچنین در فیلم علمی -تخیلی برابرها در کنار کریستین استوارت، گای پیرس و جکی ویور بازی نموده است.

سلینجر از نویسندگان عظیم آمریکایی در سال 2010 درگذشت ، در حالی که سالرنو کار روی ساخت مستندی از زندگی وی را از سال 2004 آغاز نموده بود. این مستند فروشی 650 هزار دلاری را در سال 2013 تجربه کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 893

به "حالا وقت دیدن سلینجر روی پرده سینماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالا وقت دیدن سلینجر روی پرده سینماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید