تور کانادا ارزان: سفر با تورهای ریلی در آمریکا و کانادا، خبر کانادا

به گزارش مجله بیزبینگ، سفر با تورهای ریلی مستقل، تورهای ریلی اسکورت ، سفرهای ریلی لوکس و سفرها با قطار های سفارشی به مقصد آمریکای شمالی، اروپا و فراتر از آن تجربه ای بی نظیر را به همراه دارد. در اینجا معرفی مختصری از سفر با تورهای ریلی در امریکا و کانادا آمده است. با ما مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید.

تور کانادا ارزان: سفر با تورهای ریلی در آمریکا و کانادا، خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سفر با تورهای ریلی در کانادا

در سراسر کانادا از ساحل گرفت تا کوهستان های کانادا و ایالات فرانسوی کانادا می توان با قطار سفر کرد.

هیچ راهی بهتر از قطار برای تماشا کانادا وجود ندارد. شهرهای ساحلی مانند دروازه آلاسکا و ونکوور را می توان کشف کرد. زیبایی هیجان انگیز کوهستان های کانادا را با شهرهای کوهستانی و پارک های ملی، جاسپر و بنف را می توان با قطار از نزدیک دید.

می توان از شهرهای چندملیتی مثل تورنتو و اوتاوا بازدید کرد و از فرهنگ و غذاهای مونترال لذت برد. شگفتی های طبیعی ماری تایم از جمله لاننبرگ و هالون هالیفاکس و ماهون بی را می توان کشف کرد.

یک تور ریلی در کانادا شامل قطارهای مسافرتی با نمادهای مسافرتی است که دارای اقامتگاه های راحت و دلپذیر هستند. وعده های غذایی را هنگام مسافرت با قطار در مقصد باید دید.

چه سفرهای شما در طول شب با قطارهایی که تخت برای خوابیدن دارند و چه قطارهایی که در طول روز شما را به نقاطی می برند که از هیچ راه دیگری امکان تماشا آن منطقه ها وجود ندارد، قطاره توریستی کانادا شامل تمام امکانات رفاهی عالی و غذاهای لذیذی است که در طول سفر تا رسیدن به مقصد می توانید از آن ها لذت ببرید. نزدیک به 100 قطار توریستی در کانادا وجود دارد که می تواند شامل راستا راکیز، پکیج ترکیبی گشت و گذار ریلی و یا راستا های ماجراجویانه ریلی در کانادا باشد. خرید بلیط هواپیما تهران مونترال

سفر با تورهای ریلی در امریکا

دشت ها و قله های مرتفع کوهستان زیبا می تواند علت سفر با تورهای ریلی ایالات متحده باشد. به این چشم انداز ها کلان شهرهای شلوغ، چشم اندازها، پارکهای ملی بزرگ و مکانهای تفریحی و تاریخی چشم نواز را اضافه کنید و به راحتی می توان فهمید که چرا ایالات متحده مقصد مناسبی برای سفر با قطار است.

زیبایی سفر ریلی از لحظه ای که قطار حرکت می نماید، آغاز می گردد. در مکان دنج و گرم و نرم خود و بدون انکه نیازی به رانندگی باشد به اعماق زیبایی های طبیعت سفر می کنید. قیمت بلیط هواپیما

منظره ها زیبای راستای که قطار از آن عبور می نماید را از روی جایگاه نظاره می کنید و تمام ان زیبایی ها را تحسین می کنید. در طول راستا از یک غذای گرم در ناهار خوری یا کافه قطار لذت می برید، کتاب می خوانید، یا موسیقی گوش می دهید.

علاوه بر بسیاری از تورهای مستقل قطار و تورهای اسکورتد قطار که دارای امکانات خواب برای راستاهای طولانی در طول شب هستند، یک انتخاب عالی فقط برای سفر در روز هستند وجود دارد که برای تورهای روز بسیار فوق العاده هستند. ازجمله قطارهای قدیمی مانند راه آهن گراند کانیون و بعلاوه قطارهایی برای تماشا منظره ها مانند دراکون و سیلورتون کلورادو راه آهن نیوانگلند کیپ کد سنترال از جمله قطارهایی هستند که برای تماشا منظره ها در روز بسیار مناسب هستند.

هر تور ریلی تعطیلات شامل یک راستا ریلی است که شامل بازدید از مقصد های محبوب، گشت و گذار و موارد دیگر نیز می گردد. می توان از میان تورهای قطار در آلاسکا، سفر از یک ساحل به ساحل دیگر یا بازدید از پارکهای ملی آمریکا یک تور ریلی را انتخاب کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1909

به "تور کانادا ارزان: سفر با تورهای ریلی در آمریکا و کانادا، خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا ارزان: سفر با تورهای ریلی در آمریکا و کانادا، خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید