حضور فیلم مستند A157 در جشنواره بین المللی مذاهب امروز ایتالیا

به گزارش مجله بیزبینگ، فیلم مستند A157 محصول سازمان سینمایی حوزه هنری در جشنواره بین المللی مذاهب امروز کشور ایتالیا به نمایش در می آید.

حضور فیلم مستند A157 در جشنواره بین المللی مذاهب امروز ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا پاییز 99 از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری ، فیلم مستند A157 به کارگردانی بهروز نورانی پور و از تولیدات مرکز مستند سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری در بیستمین جشنواره بین المللی فیلم مذاهب امروز کشور ایتالیا به نمایش در خواهد آمد.

مستند A157 تا به امروز جوایز بسیاری را در داخل کشور از جمله جشنواره فیلم فجر، مقاومت، سینما حقیقت و … کسب نموده و پیش از این جایزه اصلی جشنواره بین المللی فیلم Zeichen der Nach آلمان ، جایزه فیلم منتخب از نگاه تماشاگران جشنواره Chambéry فرانسه، جایزه بهترین مستند جشنواره واچ داکز لهستان و جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم سینیه دو نویی فرانسه را نیز از آن خود نموده است.

فیلم مستند A157 همچنین روزهای 29 و 30 مهرماه در جشنواره بین المللی فیلم کمبریج انگلستان به نمایش درخواهد آمد.

این فیلم مستند روایتی است از سرگذشت تلخ سه دختر کرد سوری که مورد تجاوز داعش قرار گرفته اند و در شرایطی تکان دهنده زندگی می نمایند.

بیستمین جشنواره بین المللی مذاهب امروز از 22 الی 30 مهرماه در شهر تِرِنتو کشور ایتالیا در حال برگزاری است.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 766

به "حضور فیلم مستند A157 در جشنواره بین المللی مذاهب امروز ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فیلم مستند A157 در جشنواره بین المللی مذاهب امروز ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید