خبرنگاران ترامپ 26 نفر از جمله رفقای خود را عفو کرد

به گزارش مجله بیزبینگ، نیویورک- خبرنگاران- رئیس جمهوری آمریکا عصر چهارشنبه 26 نفر دیگر از جمله راجر استون رفیق دیرینه خود، پل منافورت رئیس سابق کارزار انتخاباتی و چارلز کوشنر پدر دامادش را عفو کرد.

خبرنگاران ترامپ 26 نفر از جمله رفقای خود را عفو کرد

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ در ادامه عفو و بخشش مجازات نزدیکان خود در روزهای پایانی حضور خود در کاخ سفید، 2 مجرمی را بخشید که به موجب کار تحقیقاتی بازرس رابرت مولر محاکمه و به جرایم متعدد محکوم شده بودند.

مولر به عنوان بازرس ویژه به مدت 2 سال، مسئول رسیدگی تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه بود که افرادی همچون منافورت، استون و فلین از جمله آنها هستند.

منافورت که در حبس خانگی است، در ابتدا به همکاری با مولر موافقت کرد و سپس به دادستان دروغ گفت، در حالی که استون پس از دروغ گفتن به کنگره برای محافظت از رئیس جمهوری، هرگز همکاری نکرد.

منافورت قبل از آزادی به دلیل همه گیری کووید-19، به جرم کلاهبرداری بانکی و مالیاتی، لابی خارجی غیرقانونی و شاهد توطئه های ارتشا، نزدیک به 2 سال در زندان بود، در حالی که حکم استون به دلیل ممانعت از کنگره و تهدید شاهد توسط ترامپ در اوایل سال جاری تخفیف یافته بود.

در همین حال، چارلز کوشنر در اوایل دهه 2000 توسط دادستان وقت ایالت نیوجرسی به دلیل فرار مالیاتی، شاهد تقلب و مشارکت غیرقانونی در کمپین، تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

وی سرانجام به اتهام 16 فقره فرار مالیاتی ، تلافی جویی در برابر شاهد فدرال - برادر همسرش - و یک فقره دیگر دروغ گویی به کمیسیون انتخابات فدرال اعتراف کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1434

به "خبرنگاران ترامپ 26 نفر از جمله رفقای خود را عفو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ 26 نفر از جمله رفقای خود را عفو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید