خبرنگاران رقابت های چندجانبه آفرود در قزوین برگزار گردید

به گزارش مجله بیزبینگ، قزوین - خبرنگاران - رقابت های چند جانبه آفرود روز آدینه با شرکت 35 راننده از 9 استان به میزبانی منطقه مینودر قزوین برگزار گردید.

خبرنگاران رقابت های چندجانبه آفرود در قزوین برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، این رقابت ها در دو کلاس بالا و کمتر از سه هزار و 500 سی سی درحال برگزاری است.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین درباره برگزاری این رقابت ها به خبرنگار خبرنگاران گفت:این رقابت ها به میزبانی استان قزوین با شرکت 9 استان که قهرمانان ملی در رشته آفرود دارند به مناسبت دهه فجر با عنوان جام سردار دلها در حال برگزاری است.

محمدرضا لشگری اضافه نمود: در این مسابقات، تمامی قهرمانان آفرود کشور حضور یافته اند و برای اولین بار در این رقابت ها به یک راننده اجازه داده می گردد دوباره داخل پیست وارد گردد و دور بزند.

وی گفت: ما شرایطی را به وجود آورده ایم که هر راننده سه بار وارد پیست گردد و در هر دوری که رکورد بهتری برجای گذاشت آن را برای او ثبت کنیم.

لشگری اضافه نمود: برای این مسابقات، جوایز خوبی هم در نظر گرفته شده است و نفرات اول تا سوم هر کلاس به ترتیب از سه تا یک میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

رییس هیات اتومبیلرانی استان قزوین با بیان اینکه تمامی مسابقات ما پیوست فرهنگی دارد، اضافه نمود: ما در خلال همین برنامه نیز یک کار فرهنگی انجام داده ایم و صندوقی را تعبیه نموده ایم تا با یاری ورزشکاران، هشت زندانی جرایم غیرعمد استان را که در دوران شیوع کرونا دچار ورشکستگی شده اند آزاد کنیم.

وی گفت: تا به الان مبلغ لازم برای آزادی سه نفر را تامین نموده ایم و امیدواریم تا انتها مسابقات با جمع آوری کل مبلغ لازم بتوانیم هشت نفر را آزاد کنیم.

لشگری با اشاره به انتقاداتی مبنی بر شیوع ویروس کرونای انگلیسی در استان و برگزاری این مسابقات، اضافه نمود: مجوز برگزاری این مسابقات از 15 روز گذشته از مدیریت بحران و ستاد مقابله با کرونای استان دریافت شده بود این درحالی است که موضوع فوت یک هم استانی بر اثر شیوع ویروس کرونای انگلیسی و بازگشت محدودیت های کرونایی به استان دیشب اعلام شده است.

وی اضافه نمود:از سوی دیگر در برگزاری این مسابقات تمامی دستورالعمل های بهداشتی رعایت می گردد و تا به الان 2 هزار و 500 ماسک میان شرکت کنندگان توزیع شده است و مسابقات نیز در فضای باز و با حضور رانندگان در داخل خودروهای شخصی برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1511

به "خبرنگاران رقابت های چندجانبه آفرود در قزوین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رقابت های چندجانبه آفرود در قزوین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید