خبرنگاران پلیس برای استفاده نکردن از ماسک علاقه ای به اعمال قانون ندارد

به گزارش مجله بیزبینگ، تهران- خبرنگاران- فرمانده انتظامی تهران عظیم گفت: کد اعمال قانون برای رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان در اختیار پلیس واقع شده است اما ما علاقه ای به استفاده از این کد نداریم و به تمامی مردم توصیه می کنیم که برای حفظ سلامت خودشان مسائل بهداشتی را رعایت نمایند.

خبرنگاران پلیس برای استفاده نکردن از ماسک علاقه ای به اعمال قانون ندارد

سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در برنامه تجلیل از نمونه های ترافیکی پایتخت اضافه کرد: پلیس هدایت و رانندگی ویترین نیروی انتظامی است و اگر ما بتوانیم نظم شهری را مدیریت کنیم می توان با تمام ناهنجاری ها مقابله کرد.

وی اضافه کرد: ناجا مقتدرانه و با تمام قدرت پای کار مدافعان سلامت و مردم ایستاده است و در این راه متأسفانه دو نفر از همکاران ما به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی تهران عظیم همچنین گفت: در تهران سالانه بین 600 تا 700 کشته در تصادفات شهری به جا می ماند که متأسفانه 47 درصد از آن مربوط به موتورسیکلت سواران است که نسبت به سال گذشته این آمار 13 درصد افزایش داشته است.

تهران بیش از هفت میلیون وسیله نقلیه دارد

رئیس پلیس راهور پایتخت در ادامه این همایش گفت: در تهران چهار میلیون خودرو و سه میلیون و 500 هزار موتورسیکلت وجود دارد و کنترل تک تک این وسایل نقلیه از سوی پلیس اصلاً توجیه ندارد.

سردار محمد حسین حمیدی با بیان اینکه: جمعاً بیش از 30 میلیون وسیله نقلیه در کشور داریم گفت: در سال 6 هزار تصادف رانندگی اتفاق می افتد و متاسفانه در این تصادفات 17 هزار کشته به جا می ماند.

وی ادامه داد: ما در کشور دو گروه راننده داریم، یک گروه مبتنی بر قانون هستند و می گویند پلیس باید طبق قانون، متخلف را جریمه کند و گروه دوم مردم و کارشناسانی هستند که معتقدند این افراد شاغل هستند و به وسیله همین وسایل نقلیه خود کسب درآمد می نمایند و پلیس نباید با آنها برخورد کند.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی تهران عظیم با بیان اینکه ما گروه دوم را بیشتر در خیابان ها می بینیم، گفت: جریمه و توقیف موتورسیکلت ها سخت ترین کار برای پلیس است اما چه کنیم که باید به قانون عمل کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1307

به "خبرنگاران پلیس برای استفاده نکردن از ماسک علاقه ای به اعمال قانون ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس برای استفاده نکردن از ماسک علاقه ای به اعمال قانون ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید