خبرهای بد از گودزیلای ژاپنی ، نیسان GT، R دیگر فراوری نمی گردد

به گزارش مجله بیزبینگ، نیسان GT-R معروف به گودزیلای ژاپنی، هواداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. با گذشت 17 سال از معرفی این خودرو، وقت خداحافظی با این سوپراسپرت مجذوب کننده فرارسیده است.

خبرهای بد از گودزیلای ژاپنی ، نیسان GT، R دیگر فراوری نمی گردد

امیرمسعود عابدین- پس از 17 سال، نیسان GT-R (R35) برای همواره از خط فراوری خارج می گردد. طبق اعلام نیسان، فراوری GT-R برای بازار آمریکای شمالی در ماه اکتبر با دو مدل ویژه Skyline و Takumi Edition به انتها می رسد.

نسخه Skyline بر اساس مدل پایه Premium ساخته شده و منحصراً به رنگ آبی خلیج (Bayside Blue) با فضای داخلی آبی رنگ عرضه می گردد. قیمت آن 133 هزار دلار، معادل 7 میلیارد و 850 میلیون تومان اعلام شده است. مدل تاکومی نسخه تغییریافته از GT-R T-Spec 2024 است که منحصراً با رنگ بنفش و ترمزهای کربن-سرامیکی اسپرت، رینگ های فورج شده طلایی RAYS و گلگیرهای پهن تر جلو همراه شده است. قیمت اعلامی آن 153 هزار دلار، معادل 9 میلیارد تومان است.

هر دو مدل مثل همواره دارای یک موتور 3.8 لیتری V-6 تویین توربوشارژ با قدرت 565 اسب بخار، یک گیربکس شش سرعته دوکلاچه و سیستم چهارچرخ محرک هستند. در خصوص تعداد فراوری این مدل های محدود اطلاعاتی وجود ندارد.

وقتی نیسان GT-R برای اولین بار در سال 2007 وارد بازار شد، دنیای خودروهای پرفورمنس را شوکه کرد. این خودرو دنیای ماشین ها را به سبک ژاپنی بازسازی کرد و بسیاری از خودروسازان دیگر را مجبور کرد برای شکست دادن نیسان سخت کوشش نمایند.

منبع: motor1

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 خرداد 1403 بروزرسانی: 26 خرداد 1403 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2337

به "خبرهای بد از گودزیلای ژاپنی ، نیسان GT، R دیگر فراوری نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای بد از گودزیلای ژاپنی ، نیسان GT، R دیگر فراوری نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید