دبیر: مربیان باشگاه ها خط قرمز من هستند، نگاه ما مثبت و حمایتی است

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، وبینار مرحله اول دانش افزایی مربیان سراسر کشور به مدت 6 ساعت و با حضور 1332 شرکت کننده به صورت آنلاین برگزار گردید. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ابتدای این وبینار با اشاره به نقش پررنگ مربیان در کشتی کشور گفت: نحوه آموزش مربیان کشتی کشور باید یکسان و همسان سازی گردد و آموزش به کشتی گیران به صورت صحیح و اصولی انجام پذیرد.

دبیر: مربیان باشگاه ها خط قرمز من هستند، نگاه ما مثبت و حمایتی است

وی اضافه کرد: برنامه های متنوعی را برای مربیان کشتی کشور داریم و ابتدا باید مربیان فعال و غیر فعال شناسایی شوند تا بتوانیم برنامه های خود را اجرایی کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی توضیح داد: مهمترین عامل در بحث فنی مربیان هستند و مربیان باشگاه بدانند که شخصاً برای آنها بسیار احترام قائلم چراکه آنها قهرمانان دنیا و المپیک را تربیت می نمایند.

وی ادامه داد: مربیان باشگاه ها خط قرمز من هستند و حتماً در اعزام ها به رقابت های برون مرزی آنها را می بینیم و دیدمان به مربیان باشگاه ها مثبت است و حمایت کامل خود را از آنها اعلام می کنم.

دبیر گفت: انستیتو کشتی نباید به دنبال درآمدزایی از مربیان باشد و باید خدمات کاملی به مربیان بدهد و مربیان بدانند که همه صد در صد کشتی را نمی دانند و به طور مثال اگر مباحث فنی در کشتی را 100 بدانیم شاید بنده در آن 5 باشم. پس سعی و کوشش خود را بر این بگذارید که هر روز بر دانش خود بیافزایید چراکه اگر این اتفاق مبارک بیافتد قطعاً کشتی ایران رشد خواهد نمود.

در ادامه این وبینار کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی در خصوص اصول مربیگری و علم تمرین برای نفرات شرکت نماینده توضیحاتی را ارائه داد.

همچنین با حضور مدرسان انستیتو کشتی در خصوص تغذیه ورزشی و روانشناسی در ورزش برای حاضران مباحثی مطرح شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1516

به "دبیر: مربیان باشگاه ها خط قرمز من هستند، نگاه ما مثبت و حمایتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: مربیان باشگاه ها خط قرمز من هستند، نگاه ما مثبت و حمایتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید