دوربین آیفون 16 پرو مکس در تست های Dxomark رتبه چهارم را کسب کرد

به گزارش مجله بیزبینگ، آیفون 16 پرو مکس یکی از برترین گوشی های هوشمند موجود در بازار و برترین گوشی حال حاضر اپل به شمار میرود. اگرچه انتظار می رفت این گوشی در بخش عکاسی برترین عملکرد را داشته باشد اما دوربین آیفون 16 پرو مکس در تست های Dxomark رتبه چهارم را کسب کرد.

دوربین آیفون 16 پرو مکس در تست های Dxomark رتبه چهارم را کسب کرد

DxOMark به تازگی دوربین آیفون 16 پرو مکس را مورد آنالیز قرار داده و نتایج نشان می دهد که این گوشی یکی از برترین دوربین های موجود در بازار است. آیفون 16 پرو مکس پیروز به کسب امتیاز 157 شده و با گوشی هایی مانند هوآوی میت 60 پرو پلاس و اوپو فایند X7 اولترا برابر است. تنها چند دستگاه دیگر بالاتر از این امتیاز قرار دارند، از جمله آنر مجیک 6 پرو و گوگل پیکسل 9 پرو XL که هر کدام 158 امتیاز دارند. هوآوی Pura70 اولترا هم با 163 امتیاز صدرنشین این فهرست است.

در حالی که امتیاز بالای آیفون 16 پرو مکس نشان دهنده کیفیت بالای دوربین آن است، اما نقاط ضعفی هم دارد مثلا فیلم برداری اش خیلی بهتر از کیفیت عکاسی آن است. به صورت کلی، یکی از ویژگی های شاخص دوربین این گوشی، دقت رنگ عالی در عکس ها و ویدئوها است. رنگ های ثبت شده روشن و طبیعی هستند که این دوربین را برای کاربرانی که در پی تصاویری زنده و واقعی هستند، ایده آل می سازد.

ویژگی دیگری که این دوربین را از سایر رقبا متمایز می نماید، حالت پیش نمایش عکس است. این قابلیت به کاربران امکان می دهد تا دقیقاً ببینند که تصویر نهایی قبل از گرفتن عکس چگونه خواهد بود، که این امر کار را برای گرفتن عکس های کامل آسان تر می نماید. بسیاری از گوشی های هوشمند دیگر چنین پیش نمایش دقیقی را ارائه نمی دهند، بنابراین این یک مزیت مهم محسوب می گردد.

دوربین آیفون 16 پرو مکس در زمینه کیفیت ویدیو نیز عملکرد فوق العاده ای دارد. این گوشی امتیاز قابل توجه 159 را برای عملکرد ویدیو کسب نموده که بالاترین امتیاز بین تمامی گوشی های آنالیز شده به وسیله DxOMark است. این بدان معناست که ویدیوهایی که با این گوشی ضبط می شوند، شفاف، واضح و با تثبیت کننده ای قوی هستند، حتی در شرایط نوری سخت. فناوری تثبیت ویدیو به کاهش لرزش در حین ضبط یاری نموده و فیلم هایی روان و حرفه ای را تضمین می نماید. بعلاوه، عملکرد آن در شرایط نوری کم نیز بی نظیر است، نویز را به حداقل می رساند و جزئیات را به وضوح حفظ می نماید.

به طور کلی، آیفون 16 پرو مکس انتخابی عالی برای کسانی است که به عکاسی و فیلم برداری علاقه مندند. امتیازات بالا در دقت رنگ، کیفیت ویدیو و تثبیت تصاویر، این گوشی را به گزینه ای مطمئن برای ثبت تصاویر و ویدیوهای خیره کننده تبدیل می نماید.

منبع: Gizchina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 شهریور 1403 بروزرسانی: 31 شهریور 1403 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2352

به "دوربین آیفون 16 پرو مکس در تست های Dxomark رتبه چهارم را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین آیفون 16 پرو مکس در تست های Dxomark رتبه چهارم را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید