دی بوئر: اشتباه برابر رم تاوان سنگینی داشت

به گزارش مجله بیزبینگ، سرمربی هلندی اینتر بعد از باخت به رم اظهار کرد تیمش تاوان اشتباه برابر رم را داده است.

دی بوئر: اشتباه برابر رم تاوان سنگینی داشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، اینتر در حساس ترین بازی هفته هفتم سری A در خانه رم به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

فرانک دی بوئر در نشست خبری بعد از بازی گفت: اشتباه بسیار بدی داشتیم؛ به ویژه در سمتی که محمد صلاح بازی می کرد. این بازیکن از سرعت بالای خود به خوبی استفاده کرد و بارها خط دفاعی ما را آزار داد. در نیمه نخست، بسیار بد بازی کردیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و کنترل توپ و میدان را هم در دست داشتیم اما یک اشتباه بد دیگر باعث شد گل دوم را دریافت کنیم.

او ادامه داد: اینتر در کل بازی بدی را به نمایش گذاشت. این ملاقات برای ما نقاط منفی زیادی داشت که باید در ملاقاتهای بعدی، آنها را رفع کنیم. اگر تمرکز داشته باشیم، دوباره می توانیم به فرایند پیروزی برگردیم. از این شکست ناامید نمی شویم. در ملاقاتهای بعدی نهایت تلاشمان را به کار می گیریم تا دوباره به فرایند پیروزی برگردیم.

سرمربی نرآتزوری در سرانجام سخنانش نیز گفت: رم تیم بزرگی است و اشتباه کردن برابر این تیم تاوان سنگینی دارد. از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم رضایت دارم. ناامید نمی شویم و با جدیت به کارمان ادامه می دهیم.

اینتر در حالی برابر رم تن به شکست داد که در چهار ملاقات اخیرش 10 امتیاز کسب نموده بود. شاگردان دی بوئر با این شکست، یازده امتیازی باقی ماندند تا به رده نهم جدول رده بندی سقوط نمایند. در جدول رده بندی یوونتوس با 18 امتیاز در صدر واقع شده است. ناپولی با 14 و رم هم با 13 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جای دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 654

به "دی بوئر: اشتباه برابر رم تاوان سنگینی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی بوئر: اشتباه برابر رم تاوان سنگینی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید