رستوران انکایزن لنکاوی

به گزارش مجله بیزبینگ، خوردن غذای هر شهری در هر کشوری که سفر کرده‎اید، می‌تواند یک تجربه عالی و خوشمزه در لنکاوی به شمار می‌رود. رستوران انکایزن لنکاوی (Unkaizan Restaurant Langkawi) یکی از بهترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید می‌باشد.

رستوران انکایزن لنکاوی

رستوران انکایزن که از جاذبه های گردشگری لنکاوی است دارای سه بخش مختلف برای سرو غذا می باشد. فضای داخلی رستوران با ظرفیت 16 مهمان به سبک رستوران های اروپایی می‌باشد اما طبقه اول با ظرفیت 24 مهمان به سبک سنتی و ذن ژاپنی تزئین شده و مشتریان باید از صندلی‌های سنتی برای نشستن استفاده نمایند که این بخش از رستوران نمایش خیره‌کننده‌ای از جنگل‌های اطراف و دریای زیبای آندامان در تور لنکاوی برای بازدید دارد.

انکایزن که یکی از برترین و پر طرفدارترین رستوران های لنکاوی می‌باشد که از ساعت 18 عصر تا 23 شب باز می‌باشد و روز های چهارشنبه تعطیل است. در سفر به مالزی با رفتن به رستوران انکایزن لنکاوی یک ناهار خوری متفاوت در یک فضای صمیمی را در تور لنکاوی تجربه خواهید نمود.

منوی گسترده رستوران شامل طیف وسیعی از غذا های سنتی ژاپنی از جمله سوشی و ساشیمی می‌باشد و کسانی که علاقه مند به غذا های دریایی هستند می توانند آبزی مورد علاقه خود مانند میگو و خرچنگ را از آکواریوم رستوران انتخاب نمایند تا به یکی از روش‌های کبابی با سس شیرین، کبابی با نمک، کبابی در بشقاب گرم و سرخ شده توسط سرآشپز Katsuji Takabayashi که در رستوران‌های هتل‌های 5 ستاره دور دنیا تجربه‌های لذیذ خود را در اختیار مشتریان قرار داده، طبخ شود.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 569

به "رستوران انکایزن لنکاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران انکایزن لنکاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید