رستوران های معروف آمریکا

به گزارش مجله بیزبینگ، با رستوران های مشهور آمریکایی آشنا شوید

دسترسی به رستوران هایی با غذا های خوش طعم یکی از دغدغه های گردشگران در سفر است. البته در این میان رستوران ها نیز وظیفه مسئله ای بر دوش خود دارند. چرا که این رستوران ها باید تمام کوشش خود را نمایند که علاوه بر اینکه به ذائقه شهروندان شهر یا کشور خود آشنا شوند. با ذائقه گردشگرانی که به منطقه شان مراجعت می نمایند تا حدی آشنایی داشته باشند، تا بتوانند رستورانی باب میل گردشگران باشند. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم سری به این رستوران های خوشمزه بزنیم.

رستوران های معروف آمریکا

رستوران هاسک

یک سایت که در زمینه مسائلی مانند آشپزی آمریکا جنوبی، دکوراسیون و مسائل تفریحی فعالیت می کند، تصریح نموده است که معروفیت رستوران هاسک نتیجه حساسیت بالای سین براک، آشپز معروف آمریکا جنوبی و مهارت های اوست. حقیقت این است که هاسک یک رستوران به تمام معنا آمریکای جنوبی است که در آن همه چیز از جمله نان ذرت، آرد ذرت، مرغ سرخ شده در روغن کلم و حتی نخود در کنار دیگر غذاهای خوشمزه سرو می شود.

از آنجایی که منوی این رستوران دو بار در روز عوض می شود، ضروری است که در هر بار سفارش به منوی غذاها نگاه اجمالی داشته باشید. در این رستوران صبحانه در روزهای یکشنبه از ساعت 10:00 تا 14:30 سرو می شود.

  • درجه رستوران: فول سرویس و درجه یک
  • علت معروفیت: عمارت متعلق به دوران ویکتوریا

رستوران The Grocery

در این رستوران با استفاده از مواد اولیه محلی، سه شنبه تا شنبه هفته بعد وعده شام و در هفته آخر هفته ها نیز وعده مابین صبحانه و ناهار سرو می شود. مرکز شهر چارلستون که این رستوران در آنجا واقع شده است، بسیار شلوغ است و جای پارک موضوع مهمی است، امّا، جای نگرانی نیست به این علت که رستوران پارکینگ دارد. امکان رزرو اینترنتی نیز وجود دارد و مشتریان می توانند منو را نیز به همین طریق مشاهده نمایند. مواد اولیه ای که در غذاهای این رستوران استفاده می شود، در مزارع محلی فراوری می شوند و به همین علت سالاد کدو و چغندر این رستوران بسیار محبوب هستند.

  • درجه رستوران: فول سرویس و درجه یک
  • علت معروفیت: صدف های سرخ شده

رستوران Smoke BBQ

سایتی که اخبار مربوط به غذا و آشپزی را در چارلستون منتشر می نماید، طی مقاله ای که در تاریخ 11 ژوئن منتشر کرد، رستوران Smoke BBQ را به عنوان یک برند مورد توجه قرار داد. این رستوران خیابان شاه چارلستون شده است و شروع جدیدی برای طبخ غذاها به صورت دودی است. در اینجا برای هر غذایی که شما سفارش دهید یک چیزی به صورت دودی دارد، مثلاً سس کچاپ دودی هم دارد. به طور کلی شما هر چیزی را که بگویید آنها دودی اش می نمایند. ساندویچ کوبایی دودی با گوشت خوک و خیار شور ترد می تواند سفارش خوبی در این رستوران باشد.

  • درجه رستوران: میانه
  • علت معروفیت: نوشیدنی ها
منبع: الی گشت
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2014

به "رستوران های معروف آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های معروف آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید