روسیه پروازها به قاره اروپا را محدود می نماید

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، دولت روسیه روز آدینه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بر تمام پروازها از مبدأ یا به مقصد کشورهای عضو اتحادیه اروپا، نروژ و سوئیس محدودیتهایی اعمال می نماید.

روسیه پروازها به قاره اروپا را محدود می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

شایان ذکر است که تنها پروازهای منظم از مسکو به پایتختهای اروپایی و سفرهای چارتری تخلیه مسافر از این محدودیتها مستثنی هستند.

گفتنی است که محدودیتهای موقت بر پرواز از شانزدهم مارس 2020 اجرا خواهند شد.

با این حال پروازهای منظم به پایتخت کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین شهرهای اسلو و ژنو از پایانه F در فرودگاه بین المللd شرمتیوو مسکو انجام می گیرد. پروازهای چارتری که اتباع روسی را به موطن خود و اتباع سایر کشورها را به میهنشان برمی گرداند، ادامه خواهد یافت.

گفتنی است که در حال حاضر روسیه از روز آدینه به طور موقت ورود هر فردی را که از ایتالیا وارد خاک روسیه می گردد، ممنوع نمود.

این محدودیتها در حالی از سوی روسیه اعمال می گردد که ساعاتی پیش سازمان بهداشت جهانی اظهار داشت که قاره اروپا به کانون جدید ویروس عالم گیر کرونا کووید- 19 تبدیل شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 878

به "روسیه پروازها به قاره اروپا را محدود می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه پروازها به قاره اروپا را محدود می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید