رکورد توانگری اقتصادی صنعت بیمه به وسیله بیمه ملت شکسته شد

به گزارش مجله بیزبینگ، بیمه ملت با افتخار اعلام می نماید که بنابر تائیدیه بیمه مرکزی در برابر ریسک های پذیرفته شده از توانگری اقتصادی ممتازی برای پوشش، برخوردار است.

رکورد توانگری اقتصادی صنعت بیمه به وسیله بیمه ملت شکسته شد

به گزارش خبرنگار، به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، روینمودهای تازه مدیریتی و توجه به شاخص های مهمی مانند افزایش سرمایه سبب شد بیمه ملت به تازگی رکورد ارزشمندی را در شاخص توانگری اقتصادی در سرزمین اصلی به ثبت رساند و برای دومین سال پیاپی آن را ارتقا دهد، تا جایی که بنابر اعلام بیمه مرکزی نسبت توانگری اقتصادی این شرکت برای سال 1400 معادل 386 درصد (سطح یک) مورد تایید قرار گرفته است. این نسبت در سال 1399 بالغ 279 درصد و در سال 1398 بالغ بر194 درصد اعلام شده بود. به عبارت دیگر این نسبت بالغ بر 98 درصد رشد نسبت به سال 1398 را تجربه نموده است.

این دهمین سال پیاپی است که بیمه ملت سطح یک توانگری را در سرزمین اصلی به دست می آورد و دومین سال است که این نسبت را هم ارتقا داده است.

اعلام توانگری اقتصادی سبب می گردد تا تصمیم گیری فعالان بازار بیمه شامل بیمه گزاران، سهامداران و سرمایه گذاران، نمایندگان و کارگزاران بیمه و... در مورد خرید بیمه نامه، سرمایه گذاری، نظارت و در نهایت انتخاب یک شرکت بیمه با توجه به سیگنال های اعلام شده، تسهیل گردد و رکورد تازه بیمه ملت در این شاخص مزیت رقابتی پایداری است که سبب ایجاد افزایش تراز عملیاتی و سودآوری و موجبات رضایت سهام داران و همه ذی نفعان را پدید خواهد آورد.

نهاد ناظر به بیمه گزاران توصیه نموده که در انتخاب بیمه گر خود توانگری اقتصادی اعلامی، به اسم معیاری اساسی توجه داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1822

به "رکورد توانگری اقتصادی صنعت بیمه به وسیله بیمه ملت شکسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد توانگری اقتصادی صنعت بیمه به وسیله بیمه ملت شکسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید