زمینه فعالیت سرمایه گذاران بلغاری در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است

به گزارش مجله بیزبینگ، معاونت هماهنگی امور مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه علاقه مند به گسترش روابط مالی با کشور بلغارستان است گفت: این استان ظرفیت تبدیل شدن به یکی از مهم ترین مقاصد اصلی تورهای گردشگری را دارد.

زمینه فعالیت سرمایه گذاران بلغاری در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، مجید محنایی در نشست با سفیر بلغارستان در ایران گفت: حضور هیئت کهگیلویه و بویراحمد در سفارت بلغارستان با پیگیری ها و کوشش های رئیس اتاق بازرگانی یاسوج صورت گرفته و به همین دلیل با همکاری اتاق یاسوج علاقه مند به آغاز همکاری مشترک دوجانبه مالی میان این استان و بلغارستان هستیم.

وی بیان نمود: بعد از حل شدن مسائل هسته ای و برجام، کشور ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد علاقه مند به ارتباط متقابل و مالی با کشور های دیگر هستند.

محنایی ابراز کرد: کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت های مالی بسیار خوبی برخوردار بوده و به دلیل شرایط آب و هوایی چهارفصل خود می تواند مقصد خوبی برای گردشگران بلغار باشد، زیرا این منطقه دارای چشمه ها، آبشار ها و جنگل های منحصر به فردی است و همجواری با اصفهان، شیراز و یزد و دریای های آزاد می تواند این استان را به یکی از مهم ترین مقاصد اصلی تورهای گردشگری تبدیل کند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته استاندار امسک روسیه به همراه دو وزیر و یک هیئت مالی میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد بودند که نتایج بسیار خوبی داشت مطرح نمود: این سفر در پاسخ به سفر سال گذشته استاندار ما و هیئت تجاری مالی استان از کشور روسیه شهر مسکو و استان امسک انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: علاقه مند هستیم که این اقدام متقابل با کشور بلغارستان نیز صورت گیرد و تبادل هیئت های تجاری مالی بین استان کهگیلویه و بویراحمد و بعضی از استان های کشور بلغارستان انجام تا ظرفیت های سرمایه گذاری و محصولات تولیدی این استان و بلغارستان به طور متقابل به یکدیگر معرفی گردد.

محنایی گفت: پیشنهاد ما این است که سفیر و همراهانشان سفری به استان ما داشته باشند و با آنالیز و ملاحظه ظرفیت های مختلف مالی کهگیلویه و بویراحمد برای سرمایه گذاری و متقابلا با بازدید هیئت تجاری کهگیلویه و بویراحمد از بلغارستان این زنجیره تکمیل گردد.

معاون هماهنگی امور استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مبادلات مالی اتاق بازرگانی یاسوج بسیار فعال است گفت: در صورتی بتوانیم اتاق بازرگانی بلغارستان را با اتاق یاسوج پیوند دهیم به همکاری های مشترک تجاری و مالی استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور بلغارستان یاری خوبی می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 798

به "زمینه فعالیت سرمایه گذاران بلغاری در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه فعالیت سرمایه گذاران بلغاری در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید