سفری خاطره انگیز و متفاوت به ماچوپیچو

به گزارش مجله بیزبینگ، با امکانات جدیدی که مسئولین ماچو پیچو تدارک دیده اند، گردشگران می توانند یکی از عجایب هفتگانه دنیا را آن گونه ببینند که قبلا ندیده بودند.

سفری خاطره انگیز و متفاوت به ماچوپیچو

رفتن به سرزمین باستانی ماچو پیچو رویایی است که برای خیلی ها به حقیقت پیوسته است، اما پرو تمهیداتی اندیشیده است که اکنون گردشگران می توانند با استفاده از قطار سفری با منظرهی 360 درجه به پرو داشته باشند. این خدمات هوشمندانه نو که از طریق اینکا ریل انجام می گردد، از 1 مارس 2018 آغاز به کار نموده است و مسافران می توانند از پنجره های پانورامیک گنبد مانندی که سطح داخلی آن با استفاده از UV محافظت می گردد، منظره های خارج از قطار را دیدن نمایند.

پنجره های این قطار که گفته می گردد زیباترین قطار پرو است، به صورت سفارشی طراحی و ساخته شده است تا به مسافران این امکان را بدهد که در جهت رفت و برگشت ماچو پیچو، از منظرههای رشته کوه سر به فلک کشیده آند لذت ببرند. بر خلاف خدمات دیگری که در این جهت به مسافران داده می گردد، کوپه های قطار 360 درجه ماچو پیچو کاملا به هم پیوسته هستند و در مرکز قطار، فضایی سر باز برای مشاهده اطراف تعبیه شده است که مسافران می توانند از هوای کوه تنفس نمایند و عکس هایی از این منظره شگفت آور بگیرند.

این قطار، 248 مسافر را در دو جهت بین پوروی (Poroy) - ماچو پیچو و اولانتای تامبو (Ollantaytambo) - ماچو پیچو حمل خواهد نمود و با نصب پورت USB در هر جایگاه، جلب رضایت مسافران مدرن را هدف قرار داده است. بعلاوه، روی چرخ دستی های قطار، غذاهای محلی خوشمزه ای سرو می گردد که به همراه فصل، تغییر می نمایند. این شرکت تصمیم دارد که در تابستان 2018، یک اپلیکیشن وابسته به GPS راه اندازی کند که اطلاعاتی درباره فرهنگ و تاریخ شهری که به آن سفر می نمایند، به مسافران بدهد.

قیمت بلیط های یک طرفه قطار 360 درجه در فصل های کم بازدید، از 78 دلار (63 یورو) به ازای هر فرد آغاز می گردد و با توجه به فصل ها، قیمت بلیط ها افزایش می یابد. این خدمات نو با ارتقاء ناوگان درجه یک این شرکت همراه بوده و ظرفیت حمل و نقلی آن تا دو برابر افزایش یافته است. قطار درجه یک، چهار بار در روز حرکت می نماید و دارای دو واگن غذاخوری، به همراه موسیقی زنده و بالکن فضای باز است.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2004

به "سفری خاطره انگیز و متفاوت به ماچوپیچو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری خاطره انگیز و متفاوت به ماچوپیچو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید