سفر به جزیره فی فی در تایلند

به گزارش مجله بیزبینگ، جزیره فی فی (phi phi)، یکی از زیباترین جزایر کشور تایلند برای بادید می‌باشد. به دلیل وجود خلیج زیبای مایا، میمون‌های ساحل میمون، غواصی و سرگرمی‌های شبانه‌ی مختلف، افراد زیادی به این جزیره سفر می‌کنند.

سفر به جزیره فی فی در تایلند

هیچ‌گونه وسیله‌ی نقلیه مانند تاکسی و یا اتوبوس در جزیره فی فی در کشور تایلند به چشم نمی‌خورد و شما می‌توانید در سراسر جزیره قدم زده یا دوچرخه‌سواری نمایید. رفت و آمد میان جزایر نیز عموما توسط قایق انجام می‌شود که هزینه‌ی آن 250 تا 400 بات برای هر ساعت می‌باشد.

در روستای تونسای، ارزان‌ترین غذاها یافت می‌شود. هزینه‌ی غذا در رستوران‌های سر‌باز ساحلی بین 35 تا 70 بات است. اما غذای غربی کمی گران‌تر است و به 850 بات برای هر وعده غذا می‌رسد. قیمت غذای محلی در شهر و در نزدیکی ساحل به 170 بات می‌رسد. بازار فی‌فی ارائه دهنده‌ی ارزان‌ترین غذاهای دریایی، میوه‌ها و سبزیجات می‌باشد.

کو‌فی‌فی یکی از گران‌ترین جزایر تایلند است. هزینه‌ی خوابگاه‌ از 300 بات و اتاق‌های خصوصی از 675 بات شروع می‌شود. هزینه‌ی یک اتاق دو تخته با تهویه در یک هتل‌ ارزان‌قیمت حدود شبی 1000 تا 1800 بات می‌باشد. در فصول ارزان‌قیمت، خانه‌های ییلاقی با اجاره‌ی شبی 800 بات وجود دارد. برای تجربه یکی سفر عالی و متفاوت با تور تایلند ارزان همراه شوید.

کو‌فی‌فی یکی از محبوب‌ترین جزیره‌ها در تایلند است. به دلیل وجود خلیج زیبای مایا، میمون‌های ساحل میمون، غواصی و سرگرمی‌های شبانه‌ی مختلف، افراد زیادی در این جزیره گردهم می‌آیند. پس از سونامی سال 2004، این جزیره به کلی تخریب شد. اما به سرعت  بازسازی شد و حتی گسترده‌تر و زیبا‌تر از قبل شده.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 574

به "سفر به جزیره فی فی در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به جزیره فی فی در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید