سفر به کیش در نوروز 99

به گزارش مجله بیزبینگ، شاید خیلی از شما دوست دارید از مدت ها قبل برای مسافرت خود برنامه ریزی کنید . از الان به این فکر هستید که برای تعطیلات نوروز 99 خود چه برنامه ای داشته باشید

سفر به کیش در نوروز 99

برای سفر کدام شهر را انتخاب کنید. در شلوغی شهرها آیا می توانید اقامتی راحت و با امکانات کامل داشته باشید یا خیر . شهرهای شمالی ایران را انتخاب می کنید یا برای گذراندن تعطیلات خود جنوب ایران و جزایر زیبای آن را ترجیح می دهید ؟ این بار ما در گروه اقامتی و ایرانگردی لوکس ویلا می خواهیم به معرفی جزیره کیش بپردازیم . جاهای تماشای کیش را معرفی کنیم و بعلاوه شهرک های پرطرفدار کیش را برای اجاره ویلا و آپارتمان در کیش آنالیز کنیم . پس همراه ما باشید .

جزیره کیش

جزیره مرجانی کیش که به مروارید خلیج فارس معروف است پیشینه ای دارد به قدمت تاریخ . قدمتی که از زمان تشکیل شدن آن چند میلیون سال می گذرد . زمان قدم زدن روی ساحل و در خیابان های کیش به یاد این نکته بیفتید که انبوهی از تجربه و خاطره را زیر پای گذاشته اید و بر رون آن ها در حال قدم زدن هستید . خاطراتی از تاریخ که تولدها و مرگ های بسیاری را به چشم دیده است . جزیره ای با درصد اکسیژن فوق العاده بالا که نفس کشیدن در این منطقه حس خوب زندگی و زنده بودن را بارها و بارها یادآوری می نماید .

جزیره بیضی شکل کیش یکی از زیباترین جزیره های خلیج فارس است . کیش در سال های دور مرکز تجارت و خریدوفروش و صید مروارید بوده است . تجار و بازرگانان از جای جای کره زمین برای تجارت و صید مروارید به این منطقه می آمدند .

آب و هوای جزیره کیش

جزیره کیش دارای رطوبت بسیار بالا است . برترین زمان سفر به این منطقه زمستان و فروردین و اردیبهشت است . شاید کسانی که تاب و توان تحمل گرما را نداشته باشند اگر در تابستان به این جزیره سفر نمایند ، نتوانند از گردش در کیش لذت کافی را ببرند . اما اگر در زمان مناسب راهی جزیره کیش شوید به شما قول می دهیم از لحظه به لحظه مسافرت خود لذت ببرید .

تماشای های جزیره کیش

گشت دور جزیره

شما با اقامت و اجاره ویلا در کیش از وب سایت لوکس ویلا می توانید از تخفیف های ویژه تفریحات آبی جزیره کیش ، مانند غواصی ، قایق سواری ، پاراسل ، شاتل ، بنانا بهره ببرید . بعلاوه ترانسفر رایگان از فرودگاه به محل اقامت خود بهره مند شوید . گشت دور جزیره و بازدید از منطقه ها تماشای با بیشترین تخفیف نیز می تواند از جمله امکاناتی باشد که لوکس ویلا برای شما در نظر گرفته است .

بازدید از جاده زیبای دنیا ، شهر زیرزمینی کاریز و تماشا غروب دل انگیز و زیبای جزیره کیش از سایت کشتی یونانی از جمله جاهای تماشای گشت دور جزیره هستند .

تمام گشت های دور جزیره کیش در زمان غروب ، خود را به کشتی یونانی می رسانند .

کشتی یونانی

کشتی به گل نشسته ای با تاریخچه ای مبهم و رازآلود که با داستان های عاشقانه و گاهی ترسناک ادغام شده است . شما می توانید اطلاعات کامل کشتی یونانی را در قسمت ایرانگردی سایت لوکس ویلا مشاهده کنید .

تفریحات آبی جزیره کیش

در نوروز 99 سفر خود را مهیج تر از همواره ادامه دهید . تفریحات آبی جزیره کیش از هیجان انگیزترین قسمت های سفر شما خواهد بود . غواصی و تماشا دنیای زیر آب و لذت شنا کردن با ماهی های خلیج فارس ، پاراسل و حس پرواز روی آب های نیلگون و تماشا کل جزیره از ارتفاع ، شاتل و بنانای مهیج و ترسناک ، قایق سواری با قایق های تندرو و لذت گردش با قایق های شیشه ای و تماشا دنیای رنگارنگ کف دریا از جمله تفریحات آبی جزیره کیش هستند . شما می توانید با اجاره ویلا در کیش یا اجاره آپارتمان در کیش از وب سایت لوکس ویلا این تفریحات را با حداکثر تخفیف انجام دهید .

مجتمع سافاری کیش

سافاری در جزیره ای مرجانی در کوه ها و تپه های دست ساز و خودروهای لندکروز و رانندگانی حرفه ای ساعاتی دل انگیز را برای شما به همراه خواهد داشت . مجتمع سافاری کیش دارای تفریحات گوناگونی است . پینت بال ، ماشین های تصادفی ، موتورسواری با موتورهای چهارچرخ و سافاری وحشت از جمله تفریحات مجتمع سافاری کیش هستند .

شهر زیرزمینی کاریز

قنات هایی در اعماق زمین . شهری در تاریکی و تونل های قدیمی . اثری تاریخی و فرهنگی که نشان دهنده تمدنی با سابقه بر مبنای علوم و فنون است .

قنات هایی با 2500 سال قدمت . شما می توانید در این تونل ها قدم بزنید . تاریخ را رصد کنید . چگونگی سیستم قنات ها را مشاهده کنید .

تونل هایی با بیش از 8 کیلومتر طول . به علت وسعت این قنات ها و تونل های ، گویی که در شهری در زیر زمین قدم می زنید .

اگر به تاریخ و فرهنگ و علم گذشتگان علاقه مند هستید ، حتما به شهر زیرزمینی کاریز سر بزنید .

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش با طول 437 متر و عرض 18 متر با ساختاری چوبی . اسکله ای که در هر ساعت از شبانه روز جوانان زیادی را می توانید در آنجا ببینید . در هر ساعتی که به اسکله تفریحی کیش بروید ، هوای زندگی شش های شما را پر می نماید .

اسکله تفریحی کیش شامل تفریحاتی مانند باشگاه بولینگ ، سینما 4 بعدی و کلوپ تفریحات آبیست . بعلاوه کافه ها و رستوران های بسیار زیادی در اطراف آن قرار گرفته است .

به علت تمامی این ویژگی هایی که دارد ، اجاره آپارتمان و اجاره خانه در کیش و در نزدیکی اسکله تفریحی کیش بسیار برای مسافران محبوب است .

وب سایت لوکس ویلا نیز با داشتن ویلاها ، آپارتمان ها و خانه در کیش و در نزدیکی اسکله تفریحی کیش ، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد .

اقامت در کیش

از جمله محبوب ترین شهرک های اقامتی در کیش می توان به شهرک صدف و دهکده ساحلی کیش اشاره نمود . خوشبختانه لوکس ویلا مرجع تخصصی اجاره ویلا و آپارتمان در کیش در شهرک صدف و دهکده ساحلی نیز ویلا و آپارتمان برای شما مسافران عزیز در نظر گرفته است .

از جمله ویژگی های مثبت این دو شهرک پرطرف دار می توان به نزدیکی این منطقه ها به مراکز خرید ، دسترسی مناسب به تمام نقاط جزیره ، دسترسی راحت به سواحل مختلف جزیره و تفریحات آبی و بعلاوه فاصله کم با سوپرمارکت ها است .

سخن پایانی

از امروز برای مسافرت خود به کیش برنامه ریزی کنید . چه در نوروز 99 و چه در روزهای زمستانی قصد سفر به کیش را دارید ؛ لوکس ویلا تمام امکانات رفاهی سفر شما را محیا خواهد نمود. برای اجاره ویلا و آپارتمان در کیش ، تخفیف های ویژه گشت جزیره و تفریحات آبی و بعلاوه اجاره خودرو با کمترین قیمت در کیش و سایر شهرهای ایران می توانید از ول سایت لوکس ویلا تماشا فرمایید .

منبع: کجارو / luxvila.ir
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2008

به "سفر به کیش در نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کیش در نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید