سوئیس اوتل الغریر دبی (Swiss&ocirctel Al Ghurair Dubai)؛ هتلی 5 ستاره، شیک و مجلل در امارات متحده عربی (تور ارزان دبی)

به گزارش مجله بیزبینگ، سوئیس اوتل الغریر دبی هتلی 5 ستاره، شیک و مجلل در کشور امارات متحده عربی است. Swissôtel Al Ghurair Dubai به علت قرار گرفتن در موقعیت مکانی خوب، مسافران و گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می نماید. بعلاوه برای کسانی که با هدف تجارت به دبی سفر می نمایند یک گزینه بسیار مناسب خواهد بود. اگر قصد تهیه بلیط هواپیما خارجی و سفر به شهر زیبای دبی را داشته باشید، می توانید سوئیس اوتل الغریر دبی را برای اقامت خود انتخاب کنید.

سوئیس اوتل الغریر دبی (Swiss&ocirctel Al Ghurair Dubai)؛ هتلی 5 ستاره، شیک و مجلل در امارات متحده عربی (تور ارزان دبی)

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

امکانات و خدمات عمومی سوئیس اوتل الغریر دبی

سوئیس اوتل الغریر دبی دارای امکانات متعددی است که از جمله آن ها می توان به اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، صندوق امانات و رستوران اشاره نمود. این هتل خدمات پذیرش24 ساعته، آسانسور، امکانات نگهداری چمدان و میز تور را نیز برای راحتی و آسایش میهمانان ارائه می دهد. بعلاوه اگر احتیاج به تبدیل ارز داشته باشید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز بهره ببرید. از بچه ها در هر سنی استقبال می گردد. بچه ها بالای 13 سال در این هتل بزرگسال محسوب می شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

این هتل 428 اتاق شیک و لوکس دارد که همگی مجهز به مبلمان مدرن و میز مطالعه هستند. اتاق ها دارای امکانات متنوعی مانند تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون های ال ای دی با کانال های جهانی، تلفن، مینی بار، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان، حوله ، سشوار و سایر لوازم بهداشتی است. بعد از گشت و گذار در طی روز می توانید از تجهیزات تهیه قهوه یا چای که در اتاق های این هتل وجود دارد، بهره ببرید و خستگی از تنتان بیرون رود. هتل دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق کلاسیک، اتاق دلوکس، اتاق پریمیوم، سوئیت کلاسیک، سوئیت دلوکس و سوئیت پریمیوم است.

امکانات رستوران هتل

رستوران های این هتل غذاهای بوفه ای را سرو می نمایند. غذای کودک، بطری آب معدنی و میوه نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

امکانات رفاهی هتل

مرکز تناسب اندام هتل با امکانات مدرن و به روز آماده ارائه خدمات به علاقمندان است. بعد از گردش و سرگرمی در طول روز و برای برطرف خستگی خود می توانید به مرکز اسپای هتل رفته و استراحتی به بدن خود دهید. استخر رو باز به همراه صندلی های آفتاب، سونا، جکوزی، اتاق بخار و خدمات زیبایی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. سیگار کشیدن در همه بخش های هتل ممنوع است، اما مکان هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. قبل از تهیه بلیط به این نکته توجه داشته باشید که در سوئیس اوتل الغریر دبی امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات هتل

از دیگر خدمات هتل سوئیس اوتل الغریر دبی می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران و اتاق های خانوادگی اشاره نمود. علاوه بر خدماتی که به آن ها اشاره شد، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، نظافت روزانه، واکس کفش، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با هزینه اضافی انجام می گیرد. بعلاوه با کارکنان خوش برخورد و با حوصله این هتل که به چندین زبان زنده جهان از جمله زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی، هندی، روسی و فیلیپینی صحبت می نمایند، اقامتی بسیار دلنشین را تجربه خواهید کرد.

فاصله سوئیس اوتل الغریر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز الغریر: 3 متر

فاصله تا مرکز خرید برج های دوقلو: 1.6 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه بین المللی دبی: 7 کیلومتر

فاصله تا مرکز تجارت جهانی: 8.3 کیلومتر

فاصله تا دبی مال: 11.4 کیلومتر

فاصله تا برج خلیفه: 11.8 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2203

به "سوئیس اوتل الغریر دبی (Swiss&ocirctel Al Ghurair Dubai)؛ هتلی 5 ستاره، شیک و مجلل در امارات متحده عربی (تور ارزان دبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوئیس اوتل الغریر دبی (Swiss&ocirctel Al Ghurair Dubai)؛ هتلی 5 ستاره، شیک و مجلل در امارات متحده عربی (تور ارزان دبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید