سومین یادواره شهدای ووشو برگزار گردید

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، سومین یادواره شهدای ووشو کشور از خانواده معزز شهدا با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد. همچنین از خبرنگاران ورزشی استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از فعالان ورزشی، مدال آوران ملی ووشوی استان و بعضی از مدیران پیروز ووشو استان نیز تقدیر شد.

سومین یادواره شهدای ووشو برگزار گردید

امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار و با اشاره به اینکه 14 نفر از ووشوکار به درجه رفیع شهادت نائل شده اند، گفت: عزت امروز ثمره خون شهداست و خانواده شهدا نیز به ملت ایران آبرو و عزت داده اند.

وی ادامه داد: در سال 98 نزدیک به 60 هزار ووشوکار سازمان یافته در سرتاسر کشور به ثبت رسید و سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش فعالیت های این رشته، به دنبال حفظ این تعداد هستیم. فدراسیون ووشو جزو فدراسیون های پیروز است و در طول سال های گذشته پله های پیروزیت را با برنامه ریزی و کوشش همه مسئولان و مربیان و پیشکسوتان و ورزشکاران طی نموده و حالا در جهان به صندلی بالایی دست یافته است.

رئیس فدراسیون ووشو درباره فعالیت های ووشو در سیستان و بلوچستان مطرح کرد: این استان جزو استان های پیش رو در توسعه ووشو است که مسئله را باید مرهون کوشش های همه علاقه مندان به این رشته بدانیم .

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1185

به "سومین یادواره شهدای ووشو برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین یادواره شهدای ووشو برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید