شوک به تیم عربستانی در آستانه لیگ قهرمانان آسیا ، جدایی یک ستاره خارجی؟

به گزارش مجله بیزبینگ، عبدالرزاق حمدالله ستاره مراکشی تیم التحاد عربستان در آستانه جدایی از این تیم واقع شده است.

شوک به تیم عربستانی در آستانه لیگ قهرمانان آسیا ، جدایی یک ستاره خارجی؟

به گزارش خبرنگاران، فصل 23-2022 رقابت های لیگ حرفه ای عربستان در حالی با قهرمانی الاتحاد همراه شد که عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی این تیم یکی از عوامل تاثیرگذار در مسیر قهرمانی این تیم بود و در انتها این رقابت های عنوان آقای گلی را تصاحب کرد.

با توجه به اضافه شدن کریم بنزما از رئال مادرید به الاتحاد به نظر می رسید حمدالله از این تیم جدا گردد اما با نظر نونو سانتوس مربی پرتغالی این تیم قرارداد این ستاره مراکشی با الاتحاد تمدید شد. این درحالی است که خبر رسیده یکی از تیم های مرکز نشین امارات متحد عربی با پیشنهاد اغوا کننده به سراغ این بازیکن آمده است.

سعید الشامسی روزنامه نگار اماراتی نیز این پیشنهاد را تایید نموده است و اعلام نموده که حمدالله با این باشگاه اماراتی به توافق شفاهی رسیده و از مدیران باشگاه الاتحاد خواسته است که با جدایی این بازیکن موافقت کند. این درحالی است که سرمربی پرتغالی التحاد با این جدایی مخالفت نموده است و باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن مراکشی خواهد بود.

الاتحاد در گروه سه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تیم سپاهان هم گروه است و باید دوشنبه 10 مهر ماه در استادیوم نقش دنیا اصفهان به مصاف این تیم برود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1402 بروزرسانی: 20 شهریور 1402 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2316

به "شوک به تیم عربستانی در آستانه لیگ قهرمانان آسیا ، جدایی یک ستاره خارجی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به تیم عربستانی در آستانه لیگ قهرمانان آسیا ، جدایی یک ستاره خارجی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید