شکایت پلیس برزیل از شاکی پرونده تعرض نیمار به اتهام اخاذی

به گزارش مجله بیزبینگ، پلیس کشور برزیل از زنی که مهاجم پاری سن ژرمن را به تعرض به خودش متهم نموده بود، شکایت کرد.

شکایت پلیس برزیل از شاکی پرونده تعرض نیمار به اتهام اخاذی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شبکه SBT برزیل، پلیس از ناژیلا ترینداده، زن برزیلی که چندی پیش نیمار را به تعرض به خودش متهم نموده بود، شکایت کرد. ترینداده در ابتدای تابستان مدعی شد که مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن در هتلی در پاریس به او تعرض نموده اما دادگاه سائوپائولوی برزیل به دلیل عدم وجود مدارک کافی برای اثبات ادعای وی، بازیکن 27 ساله پاری سن ژرمن را از این اتهام تبرئه کرد.

اکنون پلیس برزیل از ترینداده و نامزد او استیونس آلوز به اتهام کوشش برای اخاذی از نیمار شکایت نموده است. طبق اعلام پلیس برزیل شکایت ترینداده از کاپیتان سابق سلسائو را صرفاً به منظور باج دریافت از بازیکن پیشین بارسلونا دانسته است. به همین دلیل این سازمان از او به اتهام افترا، شکایت منجر به بدنامی و نیز از نامزد سابق او به اتهام انتشار اسناد خصوصی و غیراخلاقی در فضای مجازی شکایت نموده است.

ادامه مذاکرات با پاری سن ژرمن

پدر نیمار بیان کرد با وجود نافرجام ماندن کوشش او و فرزندش برای بازگشت به بارسلونا در بازار تابستانی، مذاکرات آنها با باشگاه پاری سن ژرمن همچنان ادامه خواهد داشت. نیمار تابستان سال جاری کوشش فراوانی انجام داد تا پاری سن ژرمن با بازگشتش به بارسلونا موافقت کند اما درخواست طرف فرانسوی که بارسایی ها با آن مخالف بودند، در نهایت مانع از محقق شدن خواسته او شد.

او درباره آینده فرزند 27 ساله اش گفت: مذاکرات میان باشگاه ها هنوز تمام نشده است. یک برزیلی فقط می خواهد جایی باشد که خرسند است و نیمار هم وقتی در بارسلونا بازی می کرد، بسیار خرسند بود. زمانی که دوستانش از او می پرسند که آیا می خواهد به بارسلونا برگردد، به هم می ریزد. به عنوان یک مدیربرنامه، وقتی هیچ ساختاری وجود ندارد که به شما اجازه بدهد بیایید و بروید، احساس ضعف می کنید. در قرارداد نیمار هیچ بند فسخی وجود ندارد و این کارها را بسیار سخت می نماید. ما برای رسیدن به یک توافق خیلی کوشش کردیم و تا جایی که می شد سعی کردیم او را به خواسته اش برسانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 348

به "شکایت پلیس برزیل از شاکی پرونده تعرض نیمار به اتهام اخاذی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت پلیس برزیل از شاکی پرونده تعرض نیمار به اتهام اخاذی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید