شکست توطئه آمریکا برای توقف توسعه چین با استفاده از شین جیانگ

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، رادیو بین المللی چین در مطلبی می نویسد: مجلس نمایندگان آمریکا اخیرا طرح به اصطلاح لایحه سیاست حقوق بشر اویغورها سال 2019 را تصویب کرد.

شکست توطئه آمریکا برای توقف توسعه چین با استفاده از شین جیانگ

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

این اقدام به منظور مداخله در امور داخلی چین و سیاه نمایی درباره سیاست چین برای اداره شین جیانگ و مبارزه با تروریسم و وضعیت کنونی حقوق بشر شین جیانگ به شمار می آید و پیامی نادرست به تروریست ها و خشونتگران ارسال می نماید.

آمریکا با این اقدام به دنبال تخریب شکوفایی و ثبات شین جیانگ و جلوگیری از رستاخیز ملت چین است و کاملا توطئه آن برای بازدارندگی توسعه چین با استفاده از مساله شین جیانگ را فاش نموده است اما این توطئه حتما شکست می خورد.

مساله شین جیانگ با ملیت، دین و حقوق بشر ربطی ندارد بلکه مساله ای مرتبط با مبارزه با تروریسم و استقلال طلبیست. تصویب طرح فوق در مجلس نمایندگان آمریکا در واقع نتایج چین در مبارزه با تروریسم در شین جیانگ را منتفی نموده و به همکاری بین المللی در مبارزه با تروریسم لطمه زده است.

امور شین جیانگ کاملا جزو امور داخلی چین است و مداخله کشور و نیروی خارجی در آن برای چین قابل قبول نیست. توصیه می گردد آمریکا از اندیشه جنگ سرد منصرف شده و آشنایی درستی با اوضاع کنونی داشته باشد و از تبدیل طرح فوق به قانون جلوگیری نموده و به مداخله در امور داخلی چین با استفاده از مساله شین جیانگ و مانع تراشی برای توسعه روابط دوجانبه سرانجام دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 502

به "شکست توطئه آمریکا برای توقف توسعه چین با استفاده از شین جیانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست توطئه آمریکا برای توقف توسعه چین با استفاده از شین جیانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید