شیائومی از ردمی K50 گیمینگ با قیمت 520 دلار رونمایی کرد

به گزارش مجله بیزبینگ، سال گذشته گوشی ردمی K40 گیمینگ با استقبال زیادی روبرو شد که در بازارهای جهانی به عنوان پوکو F3 GT به دست کاربران رسید. حالا همانطور که انتظار داشتیم، ساعاتی قبل شیائومی از نسل بعدی این گوشی رونمایی کرد که با نام ردمی K50 گیمینگ راهی بازار چین می گردد.

شیائومی از ردمی K50 گیمینگ با قیمت 520 دلار رونمایی کرد

این گوشی گیمینگ از چیپست پرچم دار اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برد و مبتنی بر محفظه بخار دوگانه است که این مشخصه گرمای بدنه را تا حد زیادی کاهش می دهد. بعلاوه شیائومی برای آن از نمایشگر 6.67 اینچی OLED استفاده نموده که از رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن FHD+ بهره می برد. بر اساس بنچمارک های منتشر شده از جدیدترین چیپست پرچم دار کوالکام، پردازنده گرافیکی آن نسبت به نسل قبلی با ارتقای قابل توجهی روبرو شده و این یک خبر عالی برای گیمرها محسوب می گردد.

همانطور که احتمالا می دانید، تراشه ها هنگامی که داغ می شوند سرعت را پایین می آورند تا این مشکل رفع گردد. به همین دلیل در این شرایط سیستم خنک نماینده اهمیت دو چندانی پیدا می نماید و اگر گوشی گیمینگ از این نظر حرف زیادی برای گفتن داشته باشد، کاربران بدون روبرو شدن با مشکل خاصی می توانند برای ساعات طولانی بازی های سنگین را اجرا نمایند. در کنار این موضوع، مانند نسل قبلی بار دیگر در بدنه این گوشی دکمه های فیزیکی مختص گیمینگ تعبیه شده تا گیمرها با تجربه کاربری مجذوب کننده تری روبرو شوند.

انرژی ردمی K50 گیمینگ از طرف باتری 4700 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از سرعت شارژ 120 وات پشتیبانی می نماید؛ بنابراین حتی اگر باتری گوشی هم خالی گردد، گیمرها برای شارژ کردن باتری آن لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانند. باید خاطرنشان کنیم نسل قبلی با باتری 5065 میلی آمپر ساعتی راهی بازار شد و اگرچه ظرفیت باتری کاهش یافته، ولی حالا به جای سرعت شارژ 67 وات با سرعت 120 وات سروکار داریم.

شیائومی برای این گوشی از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی استفاده نموده که مبتنی بر سنسور قدرتمند IMX686 سونی است. در کنار این دوربین هم یک اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی دیده می گردد. هواداران عکس های سلفی هم می توانند از یک دوربین 20 مگاپیکسلی تعبیه شده در حفره نمایشگر استفاده نمایند. از دیگر ویژگی های ردمی K50 گیمینگ می توانیم به تعبیه حسگر اثر انگشت در لبه کناری، بهره گیری از شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس و پشتیبانی از وای فای 6E و NFC اشاره کنیم.

شیائومی ضمناً از مدل فرمول یک مرسدس این گوشی هم رونمایی نموده که از نظر طراحی پنل پشتی تفاوت هایی با مدل استاندارد دارد ولی از نظر مشخصات سخت افزاری بین این دو مدل تفاوتی دیده نمی گردد.

مدل پایه این گوشی از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و با قیمت 520 دلار راهی بازار چین می گردد. کاربران چینی برای خرید مدل های 12/128 و 12/256 گیگابایتی هم به ترتیب باید مبلغ 568 و 615 دلار بپردازند. مدل مرسدس هم با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد و 662 دلار قیمت دارد.

شیائومی در خصوص تاریخ عرضه این گوشی در بازارهای جهانی اطلاعاتی ارائه نداده ولی مانند نسل قبلی، به احتمال زیاد تحت عنوان پوکو F4 GT عرضه خواهد شد. باید خاطرنشان کنیم گوشی های شرکت های چینی در بازارهای جهانی معمولا با قیمت بالاتری عرضه می شوند اما حتی اگر این گوشی با قیمتی در حدود 620 دلار به دست کاربران برسد، با توجه به بهره گیری از اسنپدراگون 8 نسل 1 یک گوشی ارزان بسیار مجذوب کننده خواهد بود.

منبع: mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2037

به "شیائومی از ردمی K50 گیمینگ با قیمت 520 دلار رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از ردمی K50 گیمینگ با قیمت 520 دلار رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید