فروش خودروسازان تا اطلاع ثانوی متوقف شد

به گزارش مجله بیزبینگ، بر اساس ابلاغیه تازه وزارت صنعت به شرکت های خودروساز، فعلاً فروش خودرو به وسیله خودروسازان متوقف شده است. سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صمت در راستای اجرای دستور وزیر صمت مبنی بر فروش خودرو صرفاً در سامانه یکپارچه فروش در نامه ای به خودروسازان کشور اعلام نمود که از این به بعد فروش خودرو فقط به وسیله سامانه متمرکز انجام می گردد و هرگونه عرضه از طرق دیگر باید فوراً متوقف گردد.

فروش خودروسازان تا اطلاع ثانوی متوقف شد

در این بخش نامه اعلام شده است، به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایت مندی مردم و بعلاوه دستور وزیر صنعت جهت ایجاد سامانه یکپارچه، فروش خودرو صرفاً به وسیله سامانه متمرکز که متعاقباً به وسیله وزارت صنعت معرفی می گردد، انجام گردد و هرگونه عرضه از طرق دیگر فوراً متوقف گردد.

بر اساس دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت همه خودروسازها از 18 اردیبهشت (فردا) باید هرگونه عرضه خودرو را صرفاً به وسیله سامانه متمرکز قرعه کشی انجام دهند تا ضمن ایجاد شفافیت امکان عرضه عادلانه تر برای همه خودروهای تولیدی فراهم گردد. در پی این موضوع امروز (شنبه 17 اردیبهشت ماه) عبدالله توکلی، سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه ای خطاب به کلیه مدیران عامل شرکت های خودروسازی کشور ضمن ابلاغ فروش و عرضه محصولات صرفاً به وسیله سامانه مذکور تأکید کرد که هرگونه عرضه از طروق دیگر فوراً متوقف گردد.

در این نامه آمده است:

پیرو اجرای بند 5 دستورات ابلاغی ریاست جمهوری (موضوع نامه شماره 161869 تاریخ 1400.12.15) در مورد نحوه عرضه خودرو به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایت مندی مردم و بعلاوه دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت ایجاد سامانه یکپارچه فروش خودرو (نامه شماره 60.47296 تاریخ 1401.2.12) خواهشمند است، ترتیبی اتخاذ گردد تا عرضه خودرو صرفاً به وسیله سامانه متمرکز که متعاقباً به وسیله وزارت صمت معرفی می گردد، انجام گردد و هرگونه عرضه از طرق دیگر فوراً متوقف گردد.

به دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت پیش فروش یک محصول گروه بهمن موتور که قرار بود از امروز (شنبه) اجرا گردد، ابطال و تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید

جدیدترین آگهی های خودرو
منبع: دیوار
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2104

به "فروش خودروسازان تا اطلاع ثانوی متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش خودروسازان تا اطلاع ثانوی متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید