فصل هفتم خندوانه با طعم سنگ پای قزوین!

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران | سرویس چهره ها - رامبد جوان به تازگی در مصاحبه خود به تمامی این شایعات انتها داد و بیان کرد که خبر مهاجرتش به کانادا دروغ است و فصل هفتم خندوانه نیز به زودی ساخته می گردد.

فصل هفتم خندوانه با طعم سنگ پای قزوین!

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

فیلم آنلاین:

خبر مهاجرت من به کانادا عوام فریبی و موج سازی است ، فصل هفتم خندوانه را به زودی می سازیم

رامبد جوان هم این قول و وعده را داد که بعد از یک دوره استراحت و تغییر و ابتکار جدید، دوباره خندوانه را روی آنتن ببرد. البته همین چندی پیش که شایعه سازی ها به اوج خودش رسید موانعی ایجاد شده که فعلاً از خندوانه خبری نیست تهیه کننده این برنامه خاطرنشان کرد فصل جدید بنابر توافق با شبکه نسیم پس از محرم و صفر روی آنتن می رود.

رفتنِ رامبد جوان به کانادا برای به جهان آوردن فرزند خود، دوباره حاشیه ها و موج سازی ها را به اوج خودش رساند. تا جاییکه بعضی از تلویزیون خواستند دیگر به این حضور انتها دهد. در همه این جریانات هیچ واکنشی از مجری و کارگردان برنامه خندوانه و البته بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون شنیده نشد.

تا اینکه روز گذشته حاشیه ها جهت دیگری گرفت و این بار ادعا کردند که ساخت فصل جدید این برنامه در هاله ای از ابهام است. آنطور که شنیده می شود رامبد جوان تا آخر سال جاری قطعاً به ایران برنمی شود. یا جملات دیگر که: حواشی پیرامون مهاجرت رامبد جوان به کانادا هم در این شرایط بی تأثیر نیست.

رامبد جوان به همه این شایعات انتها داد و گفت: این شایعات بی اساس و بی مبنا هستند و این مطالب مهاجرت و ساخته نشدن خندوانه هفتم هم به دنبال موج سازی های عوام فریبی دیگر است.

او توضیح داد: چرا این فرض به وجود آمده که ما مهاجرت کردیم و دیگر هم خندوانه نمی سازیم؟

مجری و کارگردان این برنامه تلویزیونی درباره شروعِ خندوانه جدید، گفت: مقدمات کار و پیش فراوری شروع شده و زمان شروع الان معلوم نیست. اما بعید می دانم بلافاصله بعد از محرم و صفر، خندوانه هفتم شروع شود.

سیدعلی احمدی تهیه کننده خندوانه هم از شروع پیش فراوری قسمت هفتم این برنامه خبر داده و گفته است: رامبد جوان فقط برای زمان مشخصی به کانادا سفر نموده و به زودی به ایران برمی شود

منبع: setare.com
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1683

به "فصل هفتم خندوانه با طعم سنگ پای قزوین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل هفتم خندوانه با طعم سنگ پای قزوین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید