فوتبال دنیا، لوچانو اسپالتی: مقابل لاتزیو، اینتر را دست و پا بسته نخواهید دید، ناینگولان تمرینات انفرادی اش را آغاز نموده است

به گزارش مجله بیزبینگ، فوتبال دنیا - لوچانو اسپالتی به طرفداران تیم فوتبال اینتر وعده یک بازی جنگنده مقابل لاتزیو را داد.

فوتبال دنیا، لوچانو اسپالتی: مقابل لاتزیو، اینتر را دست و پا بسته نخواهید دید، ناینگولان تمرینات انفرادی اش را آغاز نموده است

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (دوشنبه) تیم فوتبال اینتر مقابل لاتزیو در استادیوم المپیکوی شهر رم به طرفداران این تیم برای حفظ روند پیروزی های متوالی شان در سری A امید دارد. وی گفت: در بازی قبلی مان مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان ما واقعاً نمی خواستیم تیمی منفعل باشیم. باید به چیزهایی که مطابق میل مان پیش نمی رود واکنشی مناسب نشان دهیم. بازیکنانم روز گذشته به من پیغام مهمی دادند، پیغامی حاکی از اینکه آنها فهمیده اند نباید دست و پا بسته نشان دهند و در جریان بازی های منتظر بمانند و ببینند اوضاع چطور پیش می رود.

اینتر با استفان دی فری و کیتا بالده دیائو به مصاف لاتزیو می رود، دو بازیکنی که فصل گذشته برای تیم آبی پوش شهر رم توپ می زدند.

اسپالتی ادامه داد: اطمینان بخش ترین نشانه برای من این دیدن شیوه تمرینات روز گذشته تیمم و انسجام آنها بود. ما توانایی رفع کردن نیازهای هر بازیکنی را داریم و این شامل آنهایی که در ابتدای فصل شروعی ضعیف داشتند هم می گردد. باشگاه های زیادی می خواهند فصل را جز 4 تیم بالای جدول به انتها برسانند و کسب کردن آن مانند بردن جام است.

غیبت راجا ناینگولان در بازی اینتر مقابل بارسلونا به دلیل مصدومیت به شدت در شیوه بازی این تیم محسوس بود. اسپالتی در باره وضعیت هافبک بلژیکی نراتزوری تأکید کرد: ناینگولان توانایی های خاص خودش را دارد اما تیم ما آنقدر مهره دارد که بتوانیم جای هر بازیکنی را پر کنیم. راجا از امروز تمرینات انفرادی اش را شروع نموده است و باید دید که پاهایش چگونه واکنش نشان می دهند.

اینتر دوشنبه شب از ساعت 23 به وقت تهران میهمان لاتزیو خواهد بود. جدول رده بندی سری A

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 42

به "فوتبال دنیا، لوچانو اسپالتی: مقابل لاتزیو، اینتر را دست و پا بسته نخواهید دید، ناینگولان تمرینات انفرادی اش را آغاز نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، لوچانو اسپالتی: مقابل لاتزیو، اینتر را دست و پا بسته نخواهید دید، ناینگولان تمرینات انفرادی اش را آغاز نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید